Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Cum se face conversia N1 in autovehicul utilitar in Romania! Vezi ce zice RAR

Este vorba de conversia N1 care trece masina in acte din clasa M1 unde impozitul este foarte mare in cea N1 a utilitarelor unde taxele sunt mult mai mici datorita capacitatii mai mari a motoarelor.

Omologarea unui vehicul obtinut prin conversie autoturism M1 -> autoutilitara N1 este admisa numai daca:

– vehiculul din categoria M1 supus modificarii este derivat dintr-un vehicul din categoria N1 (partea anterioara montantului caroseriei aflat in spatele geamurilor laterale fata este identica cu cea a unui tip de vehicul preexistent din categoria N1 avand o caroserie tip BB fara geamuri laterale in spatele montantului B);

– vehiculul final din categoria N1 respecta cerintele in vigoare pentru incadrarea in categoria N1.

Conversia se efectueaza in cadrul unui atelier autorizat pentru modificari constructive in baza unei variante constructive avizata de RAR. Se excepteaza de la conditia privind modificarea intr-un atelier autorizat de modificari constructive conversia unui autovehicul M1 derivat dintr-un vehicul N1 in autoutilitara N1 la care se pastreaza doar locurile din fata (conducator auto + 1 sau 2 pasageri) daca amenajarea se efectueaza de catre un atelier autorizat de reparatii al reprezentantului constructorului in Romania sau agreat de catre acesta (clasa I, conform RNTR 9).

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente