Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Cum functioneaza noua transmisie manual inteligenta KIA iMT 2020

Șoferul lasă automobilul în viteză pe măsură ce acesta începe să facă “coasting”, frânând ușorautomobilul (de exemplu într-o curbă, la o intersecție sau în trafic).

Fiind cuplată într-o treaptă de viteză, transmisia iMT trimite un semnal electronic către cutia deviteze și generatorul MHSG ca să oprească motorul și să decupleze ambreiajulCu motorul oprit, automobilul continuă deplasarea în sistem “coasting”, ambreiajul decuplatlimitând decelerarea și permițând automobilului să folosească la maxim energia sa cinetică.

Pe măsură ce șoferul apasă pedala de accelerație pentru a căpăta viteză, sau apasă pedala deambreiaj pentru a schimba treapta de viteză, generatorul MHSG repornește motorul în treaptade viteză selectată de șofer sau în modul neutru (cu ambreiajul decuplat)Puterea electrică oferită de generatorul MHSG și de bateria de 48V aduce instant motorul șitransmisia la turația corectă.


Dacă automobilul coboară sub o anumită viteză, motorul repornește cu asistență din parteasistemului MHEV și ambreiajul se cuplează pentru a evita supunerea motorului la un effort inutilin treapta de viteză.Noua transmisie iMT Kia a fost dezvoltată la centrul tehnic european al Hyundai Motor Europedin Offenbach, Germania, supervizată de Dr Michael Winkler, Șef al departamentului de sistemede propulsie.

Dr Winkler a declarat: „Întotdeauna căutăm noi modalități pentru a îmbunătățieficiența și performanța sistemelor de propulsie, iar transmisia iMT este o astfel de inovație.

O transmisie automată sau cu dublu ambreiaj se potrivește multor șoferi, dar europenii în specialîncă preferă să schimbe chiar ei treptele de viteză. Alături de cererea în creștere pentrumodelele electrice, transmisia iMT este rezultatul explorării de noi modalități de a electrificatransmisia manuală ‘clasică”.

Dr Winkler adaugă: „Electrificarea este o temă generală de dezvoltare în divizia noastrăeuropeană de sisteme de propulsie și munca noastră cuprinde dezvoltarea de sisteme depropulsie mild-hybrid de 48V, prin noua tehnologie complementară iMT de tip ‘clutch-by-wire’.

Dorim să continuăm să oferim șoferilor modalitatea cunoscută de schimbare manuală a treptelorde viteză, prin urmare, aceasta este o soluție ideală pentru noua gamă de sisteme de propulsieMHEV pe care o vom lansa în Europa în lunile care urmează.”


Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente