Toti deja stim ca daca vrei sa conduci o masina SH peste 600.000 de km trebuie sa te uiti neaparat spre un Prius III, insa putini stiu ca urmatoarea generatie Toyota Prius (XW50) a fost si mai reusita.
Si cand spunem reusita, ne referim la faptul ca generatia IV a lui Prius a fost una dintre cele mai reusite masini hybrid din istorie pentru ca utiliza in continuare motorul clasic 1.8 L 2ZR-FXE, motor care poate atinhe peste 600.000 km fara prea mari probeme daca are garinitura de chiulasa schimbata la un anumite interval.
DEKRA spune ca in cei 150.000 de km afisati de masina care a fost desfacuta bucata cu bucata nu a gasit nici o problema tehnica, singurele posibile zone usor de criticat fiind la aparitia unor puncte de rugina in zona pasajelor.
Motorul 1.8 L 2ZR-FXE este impecabil pentru ca utilizeaza o injectie multipunct clasica care nu permite depuneri cum vedem la cele cu injectie directa, iar motoarele 1.8 L 2ZR-FXE pe GPL sunt si mai curate pentru ca arderea este si mai eficienta!
Cutia de viteze eCVT nu are nici o uzura, aceasta fiind garantata ca merge peste jumatate de milion de km fara inteventii cu obligativitatea de schimbare a uleiului cand o spune Toyota, insa si in special cu ulei Toyota produs de Eneos.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI