Recaro a introdus o cerere de faliment in Germania pentru ca vanzarile sunt atat de slabe incat acestia trebuie sa-si inchida portile.
Multi fani Recaro spun ca producatorul de scaune sport auto a mizat mult prea mult pe scaunele fashion de birou care din pacate au dus la scaderea vanzarilor din segmentul automotive.
In acest moment Recaro urmeaza sa dea afara peste 200 de angajati din Germania, o posibila preluare urmand sa mute complet productia in China unde se produc cele mai ieftine scaune sport din zona automotive.
Sindicatul IG Metall care a boicotat importurile de masini Tesla in Germania si Suedia a fost luat prin surprindere, cei peste 200 de angajati Recaro neavand nici o sansa de a trece usor peste acest faliment.
Tesla a fost primul constructor de automobile care a renuntat la producatorii de scaune tip Recaro sau Faurecia pentru a realiza scaune auto chiar in SUA cu preturi mult mai mici.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI