Citroen a decis sa-si schimbe complet nivelul de echipare al masinilor vandute in Europa, din cinci echipari urmand sa ramana in gama doar trei versiuni.
Citroën dezvăluie o redefinire semnificativă a structurii gamei sale de vehicule, cu trei niveluri de echipare pentru fiecare model, cu maximum cinci pachete de opțiuni pentru un nivel de echipare. Totul se concentrează acum în jurul a trei niveluri de echipare, denumite YOU, PLUS și MAX, care înlocuiesc actualele versiuni Live, Feel, Feel Pack, Shine și Shine Pack.
Această revizuire, care intră în vigoare la 1 septembrie, este răspunsul la așteptările clienților și ale rețelei de vânzări pentru ca ofertele să fie mai clare și mai ușor de înțeles.
Oferind o înțelegere mai bună a actualizărilor de gamă și a diverselor opțiuni disponibile, Citroën facilitează procesul de cumpărare și consolidează încrederea clienților.
Prin oferirea unor niveluri de echipare adecvate și de pachete de opțiuni bine definite, Marca oferă soluții adaptate necesităților și stilurilor de viață ale acestora.
Reducerea diversității permite, de asemenea, optimizarea producției, facilitarea gestionării stocurilor și îmbunătățirea controlului costurilor. Pentru clienți, acest lucru înseamnă prețuri rezonabile și, mai ales, termene de livrare mai scurte.
Este un element important pentru Citroën, o marcă populară, a cărei aspirație este să furnizeze răspunsuri concrete la provocările sociale.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Citroën este pe val sub aspectul design-ului și confortului oferit, iar o simplificare a numărului de echipări este cu siguranță benefică deoarece aduce un plus de concretețe în alegerea mașinii.