Citroën figureaza pentru al doilea an consecutiv pe primul loc al acestui clasament, dupa ce anul trecut vehiculul Jumpy a primit distinctia Van of the Year.
Noul Berlingo s-a clasat pe a doua treapta a podiumului, dovedind inca o data faptul ca Citroën a incercat si a reusit sa ofere o gama variata de vehicule utilitare care raspund nevoilor si exigentelor diferitelor categorii de utilizatori profesionisti. Distinctia acordata modelului Nemo incununeaza creativitatea Citroën, confirmand valoarea acestui vehicul cu o contructie inovatoare care raspunde asteptarilor clientelei de furgonete compacte.
Alura deosebita si atragatoare, prestatiile sale si caracterul economic au cucerit de la lansarea sa, din primul semestru 2008, peste 13.000 de clienti in Europa. Citroën Nemo a completat marea familie a vehiculelor utilitare Citroën, alaturandu-se modelelor Berlingo First, noului Berlingo, comercializat incepand cu acest an, Jumpy si Jumper. Cu aceasta gama de utilitare, cea mai larga din istoria sa, marca Citroën acopera aproape in totalitate nevoile diferitelor categorii de clienti (pana la 2 tone sarcina utila si de la 2,5 la 17 m3 volum util). Aceasta gama demonstreaza importanta pe care Citroën o acorda acestei piete: in 2007, un vehicul din cinci marca Citroën vandut in Europa (27 de tari) a fost un vehicul utilitar.