Este greu de crezut insa VW a anuntat ca readuce pe mai multe masini motorul diesel 2.0 TDI Euro6 Temp E pentru ca cererea este din ce in ce mai mare in aceasta era a electrificarii.
Se pare ca europenii vor sa conduca masini diesel pentru ca acestea sunt singurele capabile a avea o autonomie reala in modul extraurban de peste 1.000 de km, iar Stellantis inca monteaza motorizarea 1.5 BlueHDI de 130 CP.
Acesta trebuie sa fie inlocuit de catre noul 1.2 PureTech Hybrid de 136 CP, insa cei care merg foarte multi km pe autostrada vor prefera tot timpul un diesel economic.
Vedeta francezilor este gama Citroën C5 Aircross BlueHDI 130 CP care este in continuare printre ultimele masini SUV compacte din Europa cu transmisie automata clasica cu convertizor.
Acest motor diesel are 4 cilindri si este unul dintre cele mai economic inca in productie.
Cumpara masina de la concesionarul Eurial Pantelimon.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI