Se pare ca celebrul Pasaj de la Unirii a devenit un adevarat cimitir al masinilor si al camioanelor care nu tin cont de viteza legala sau de inaltimea legala de acces.
Astazi a avut loc un nou incident in care chiar au murit oameni, realitatea crunta fiind aceea ca Pasajul de la Unirii fie a fost GRESIT PROIECTAT SI EXECUTAT dupa marea renovare a Primariei Sectorului 4 din vara, fie ca soferul autocarului nu a tinut cont de regimul de inaltime permis in pasaj.
Realitatea este ca Primaria 4 nu prea mai poate sa fie acuzata de neglijenta pentru ca a montat doua sisteme de prevenire a accesului mastodontilor in pasaj, plus ca intarile sunt foarte bine semnalizate cu indicatoare de interzicere.
Din toate surselele vedem ca singurul vinovat este doar soferul autocarului grecesc care nu a tinut cont de limitele aratate de constructor, iar tragedia de astazi se putea evita daca PASARELA AIA DE METAL ERA REALIZATA DINTR-UN BETON ARMAT care sa nu se rupa in momentul impactului.
Sfatul nostru este ca, zmeii cu camioane, betoniere sau cine stie ce autocare suprainaltate sa mearga in Bucuresti agresiv, iar indicatoarele de interzicere sa nu mai fie pur si simplu mobilier urban.
Suntem curiosi ce face Brigada Rutiera Bucuresti si Politia Capitalei cu sutele de camioane supraincarcate care intra zi de zi in Bucuresti fara sa plateasca taxa de acces?
Opozitia de la USR spune ca Primaria Sectorului 4 este vinovata pentru ca, dupa asfaltare a scazut inaltimea din pasaj, motiv pentru care au loc aceste accidente care pana acum cateva luni nu existau.
Un Mini Cooper R50 a luat foc in noul Pasaj Unirii recent reabilitat! Probleme incendiu masini MINI
CARE SUNT URMARILE ACCIDENTULUI DE ASTAZI?
În total, în autocar se aflau 48 de persoane, dintre care 22 de adulți și 2 copii au ajuns la spitale, după cum urmează:
- 4 la Spital Clinic de Urgenta Bucuresti (Floreasca)
- 10 la Spitalul Universitar
- 8 la Spitalul Bagdasar Arseni
- 2 la Spital Militar Central
Si ca sa intelegi mai bine ca nu doar in Romania se intampla astfel de accidente vezi un video din SUA unde sute de camioane lovesc pasajul anual!
Pasajul trebuia realizat pe dimensiunile anterioare. Greseala este si a proiectantului nu numai a soferilor. Si limitatorul de beton ducea tot la victime. Cand a fost asfaltat drumul nu a fost decopertat cum trebuie ci superficial. Deci a fost suprainaltat. Asa si cu bordurile, tot mai inalte de la o borduriada la alta.
De fapt au umplut carosabilul cu beton în pasaj ca să nu mai fie în valuri și astfel a scăzut înălțimea. Cam asta a fost reabilitatea
It doesn’t matter what the hight was before. It has an hight limit that is clearly indicated. If you hit the limiter or the roof of the passage you did not pay attention and you are at fault. PERIOD.If a car passes on red on a newly installed traffic light, is that his fault or the cities for placing the lights where there used to be none?
When you rent a moving van anywhere in the world, they warn you in like a hundred ways to pay attention to your hight.As a driver you are responsible.
E chiar asa greu sa punem punctul pe i? Hartile folosite de soferi nu au fost actualizate cu noile cote. Soferii se bazeaza pe ele si de aceea nu mai sunt atenti.
Am fost zilele trecute pe la pasaj și am constatat ca nu I semnalizat corespunzător. Primele avertizări sunt chiar înaintea semaforului de la pasaj .ar trebui sa fie o presemnalizare chiar de la inter din toate direcțiile poate chiar mai devreme .șoferul nu vede un indicator dar poate vedea restul de 2 ,3 .eu sunt sofer și afara când am interdicție de înălțime sun avertizat mult mult mai devreme
Este regretabil ce s-a intamplat astazi si parerea mea vina soferului . Legat de camioane , de ce da-ti vina pe soferi ? De ce aveti impresia ca vreun sofer de camion vrea sa care 40 de tone incarcatura ? De ce aveti impresia ca vreun sofer de camion vrea sa puna magnetul ca sa mearga peste program ???? Schimbati legile ca in restul tarilor , sa amendeze firmele grav , sa confiste camioanele si atunci nu o sa mai spuna nici un asa zis patron de firma de transporturi “pune magnetul” . Toata lumea da vina doar pe soferi , practica in Romania la firmele de transporturi este sa iti dea un salariu ( eventual minim pe economie ) iar restul sa te plateasca la km s-au la cursa . Se dau salarii mizere si in felul asta te obliga sa pui magnetul !!!! Amendeaza grav tonajul peste limita , amendeaza grav condusul peste program si atunci nu vor mai exista aceste probleme . In Romania ISCTR-ul la orice oprire te arde , parca sunt pusi doar sa faca rau . Daca parchezi prost amenda , dar parcari nu exista , daca este vreun accident pe aitostrada si treci de program amenda , in alte tari scoti un bon don tahograf , notezi ora , locul si ce s-a intamplat si esti inteles . Legat de magnet , sunt firme care iti platesc amenda pentru conducerea peste program , dar intreb eu , cand ii pui 40 de tone pe masina , si il pui sa mearga peste program , daca soferul adoarme si spulbere 20 de masini mici ….cine plateste ? cine o sa ziceti ca e vinovat ?? Soferul nu ? Criminalul !!!!
Criminale sunt legile din Romania !!! si tot sistemul !!!
Acel limitator/avertizor putea fi realizat dintr-un material plastic ( mai rezistent) care , deși ar fi rupt/spart la atingere, NU ar produce victime dar ar avertiza șoferul , care ar putea frana pana sa intre in pasaj
Cind esti prost si ignori indicatoarele de circulatie,asa patesti.Sofer profesionist sa nu-ti cunosti dimensiunile autovehicolului pe care il conduci? Mare prostie !
Bai inteligenților, decât să fie din beton pasarela aia, nu era mai bine sa fie din plastic acoperit cu cauciuc astfel încât să nu avarieze foarte tare nici autocarul și sa nu pună în pericol viața șoferului și a pasagerilor?
Nenea cu IQ mare vezi ca se fac limitatoarele alea din beton sau fier ca sa OPREASCA saracia aia de camion sau autocar sa nu distruga pasajul propriu-zis!
Legea Circulației are dreptate !
Primarul sectorului 4 este singurul vinovat de producerea acestui accident. Se pare că a acționat în continental cu organele de conducere de la ISC deoarece în condiții normale nu ar fi fost obținute toate avizele pentru aceasta lucrare. Așteptam ca procurorii să își facă treaba și să îi cheme la audieri pe adevărații vinovați de producerea acestui accident rutier. Soferul grec nu are nici cea mai mica , chiar dacă a depășit orele de program, deoarece nu este admisibil ca un pasaj subteran să aibă o înălțime atât de mică. Cei care au executat lucrarea trebuiau să decoperteze corespunzător carosabilul și să toarne alt covor asfaltic în asa fel încât să nu micșoreze înălțimea maxim admisă în pasaj. Cine a vrut să facă economii.ie și a turnat asfalt peste fundația deja existenta să răspundă în fața legii și să se ducă la pușcărie.
Au fost 2 limitatoare, unu cu lanturi pe care la ignorat complet desi a lovit autocarul, apoi a zis sa treaca si prin cel mare.