Frica implementarii de taxe pentru toate masinile chinezsti in Europa aduce primele mutari ale chinezilor care inchid centrul de dezvoltare GWM de la Munchen.
Acesta a fost deschis in 2021 pentru a modifica masinile made in China pentru Europa, acum 100 de angajati fiind concediati pentru ca Great Wall nu mai doreste sa investeaza in Europa.
UE spune ca urmeaza sa implementeze noile taxe dupa votul din 9 iunie, acesta urmand sa limiteze importurile prin taxarea cu 50 sau 100% a acestor masini.
Singura solutie pentru chinezi este sa deschida uzine noi in Uniunea Europeana cum o face deja BYD in Ungaria, situatie care nu mai are nici o sansa sa fie taxata extra cum este posibil in prezent.
Masinile chinezesti GWM au fost comercializate prin reteaua de dealeri germani Emil Frey Group, pierderea GWM din Europa fiind catastrofala din punct de vedere al investitiilor dealerilor.
Pana acum GWM vindea in Europa urmatoarele modele: Ora Funky Cat , Ora Way Coffee 01 e , GWM Ora 3 si GWM Wey 05.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI