Una dintre cele mai putin asteptate masini in Europa este noul model chinezesc Chery Arrizo 8 2023.
Despre acesta vorbim acum pentru ca stim sigur ca vine in Europa pentru a detrona marca Dacia insa si ceea ce a ramas din Skoda si Renault.
In primul rand trebuie spus ca masina de fata are un pret de pornire pentru versiunea de baza 1.6 turbo de 197 CP de 14.450 euro, insa daca vrei un GT trebuie sa scoti din buzunar suma de 16.800 euro.
Atunci primesti un motor de doi litri turbo cu 4 cilindri si 245 CP, cutie automata 7 trepte si toate dotarile standard.
Si daca nu crezi ca acest Chery poate sa fie viitorul tau Logan 2024 nu uita dimensiunile caroseriei si garantia de 7 ani sau 150.000 de km.
2023 Chery Arrizo 8 Price: Lungime: 4.78m latime: 1.84m Inaltime: 1.46m Ampatament: 2.79m, adica dimensiuni de Skoda Superb sau Renault Talisman la un pret mai mic decat cel al unui Logan cu dotari echivalente.
Noi aici in Romania suntem curiosi cine va importa aceasta masina pentru a detrona marca nationala Dacia care in ultimii trei ani a dublat preturile masinilor produse in Africa sau la Pitesti?
O sa se întâmple ca la electricele chinezești! Preț mic din China, dublat de conaționalii noștri din lăcomie… Deci non-killer.
cine a spus ca trebuie cumparata din Romania?!?!
Mai sunt si alte tari in UE care o vor importa cu preturi cu 30% mai mici fata de cele din Ro!
Mă interesează, când se distribuie în România
Dacă..! dacă ajunge mașina asta la vânzare în România, la prețul ăsta , o vom avea pe strada de toate culorile. Ar regla prețurile pe piața auto :))
Seamana izbitor de mult cu hyundai elantra aceasta masina chinezeasca. Daca sta bine si la testul NCAP si la normele euro de poluare merita luata in consideratie tinand cont de preturile prohibite la care au ajuns majoritatea masinilor noi de pe piata noastra. Cred ca e timpul sa ne cam scoatem din cap ca toate lucrurile pe care scrie made in China sunt proaste. De fapt generatiile mai in varsta stiu ca asta nu e in totalitate adevarat iar legat de piata auto, coreenii au demonstrat ca pot fi la nivelul nemtilor cu masinile lor si chiar peste ca si garantie oferita. Astept cu interes sa vad modelul chinezesc la vanzare si la noi.
Va dați seama că importatorul o vinde la cel puțin 25000 euro, că așa e romanache, jeg. Soluția e sa vina chinezul și cu vânzarea. In rest, o așteptăm 👍.
In Europa unde anume ….chiar sunt curios. Nici pe mobile.de nu apare ca marca.
In Europa săracă și poluantă! Nu în Germania sau alte țări…
Goange
Pariu ca vine in europa la preturi incepand cu 35000 euroi!!!!
Aduceti voi la 25000 euro si ati dat lovitura. Pariu ca nu puteti!!! Deont ologilor care sunteti voi. Deja sunteti pe jumatatea a a doua a curbei lui gauss. Nu mai contati.
Nu i panica. Vor baga europeniiniste taxe suplimentare in asa fel incat sa.coste cu 80% mai mult.
Daca Dacia pierde business in Europa o sa fie impactata toata economia Romaniei si o sa se simta in buzunarele tuturor de la vanzatorul de la Mega pana la CEO ul de la Dacia. Nu va mai bucurati ca apare competitor sa detroneze Dacia ca va faceti rau singuri. Sustineti economia nationala. In tara sunt zeci de fabrici care produc pentru Dacia.
Vânzările Dacia nici nu prea au de ce sa afecteze buzunarele românilor pentru că nu este “a noastră”. Nici măcar producția nu mai este majoritară in Romania, ci în Africa. Din capitalul total, în valoare de 2 541 738 210,50 RON, aproximativ 99,43% este deţinut de acţionarul majoritar, compania franceză Renault SA. Restul de aproximativ 0,57% din acţiuni sunt deţinute de un număr de peste 145 000 acţionari. Producția din Africa este operata de grupul Renault, cu 350.000 modele produse in 2022 față de 314.000 modele produse in Romania. Este bine că apare competiție, daca va fi la un preț rezonabil și apropiat de Logan. Asta va determina, in mașinăria pieții libere, bazată pe cerere, ofertă și completivitate, pentru a rămâne o opțiune dorită de consumatori, ca firma Dacia să își modifice prețurile, sa inoveze și să aducă ceva mai bun pe piața.
Domnule Marius, cu respect, suntem în capitalism unde primează concurenta, valoarea, calitatea! Nu se poate să cumpărăm Dacia doar pentru a susține uzina. Există deja multe alternative mult mai calitative la același preț sau o diferență minimă. Nu mai vorbesc de calitate. Morala e următoarea : ești bun pe piata reziști, nu ești competitiv, închizi. Lumea nu mai e așa de proastă ca înainte!
Preturile dublate după import nu sunt puse de importator, este o cerință impusă la nivel european de stabilizare a pietei. Daca ar fi comercializată la un 2k euro peste pretul de achiziție ar fi posibil ca tot ce se fabrică în Europa pe linie de auto sa intre in faliment.
Erata : Mihai
În Germania se vinde deja pe baza de programare cu 12660 euro ,dar se aștepta pt ea
o chinezarie care nu se poate compara cu nici o masina fabricata in Romania, Loganul, calitativ e peste orice masina fabricata in china .. 😆
Logane din astea? https://autolatest.ro/stiri/chinezii-aduc-in-italia-si-spania-marca-de-lux-sportequipe-cu-modelele-s1-s5-s6-s7-si-sk/
Marca Chery este deja în Chișinău, în Romania se vorbeste prin târg că va ajunge anul acesta în toamnă. Mașina își merită banii, problema e că vor avea facilitați cei din orașele,unde va fi reprezentanța Chery. Am avut o mică problemă la mașina mea și cei de la service mi-au spus ca durează o zi, cunoașteți problema am plecat acasă cu taxi. Vreau sa sa spun că dacă nu ai reprezentanță la tine in oras, trebuie sa te deplasezi în alt oraș acolo unde este reprezentanța pentru ca să nu îți pierzi garantia. Daca nu vin in orasul tau cu reprezentanta, parerea mea ca nu se merita sa o iei. Altă variantă ar fi sa aibă ei, un parteneriat cu un service de la tine din oraș.