BYD nu se mai joaca si au anuntat ca vin in Europa in cateva luni cu cea mai ieftina masina electrica din lume, deja celebrul BYD Seagull 2023.
Fata de Dacia Spring care se vinde in Romania cu 23.000 euro, modelul BYD Seagull este mult mai sigur, mult mai performant si va avea un pret de vanzare de aproximativ 12.000 euro cu toate taxele incluse.
Fata de Dongfeng Spring noul BYD Seagull are o calitate de fabricatie superioar si nu explodeaza la impact pentru ca utilizeaza bateria BYD Blade care se regaseste deja si pe modelele Tesla.
In Romania nici un dealer nu a facut pasul pentru a importa marca BYD, singura capabila a concura Tesla pe toate pietele.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDENTA ajuta Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Daca această mașină se va vinde in România cu aceste caracteristici, va îngropa epava de Dacia Spring.
Concurenta asiatică va distruge Dacia, atât la EV cat si la termice.
Dacă chinezii vor intra pe piața europeană cu aceste mașini și vor avea succes sa vezi atunci recesiune pe continent, sărăcie și revolte sociale…colapsul este aproape
Adica ar trebui sa coste 2000 euro .
Cei 10.000 subventie de la stat e valabila aici ?
Nu, e maxim 50%din valoarea masinii, maxim 45000lei
Subvenția nu poate depăși 50 la sută din preț.
Nu se aplica subventia decat daca nu depășește jumate din valoarea masinii.
6000 euro ar trebui sa coste, subvenția e 10000 dar doar maxim jumătate din prețul mașinii. Și asta dacă o sa o importe cineva de la noi și nu mărește prețul artificial.
Nu, se da pentru maxim 50% dar probabil se va lucra la o lege sa nu mai permită rabla dau alte programe pentru mașini nefabricate in UE
Subvenția este maxim jumătate și până în 10.000€, deci ar fi pe la aproximativ 6000€, poate mai puțin împreună cu Rabla Clasic. Totuși, și la 6000€ e un preț bun pentru o mașină nouă fiind electrică.
Maxim 50% parcă este subvenția.
10.000 subvenție, dar nu mai mult de jumătate din prețul mașinii. Deci va costa 6000 euro. Cat o bicicleta mai buna.
de aici pretul pentru Spring…Subventia de la stat pentru achizitia unui autoturism electric se pastreaza in valoare de 45.000 de lei, cu conditia ca aceasta sa nu depaseasca 50% din pretul de lista al masinii
Subventia de la stat nu poate fi Mai mare de 50% din valoarea masinii, deci 6000euro in cazul de fata
Cei 10.000 subventie vor fi doar 6000 (adica “maxim 50% din pretul de vanzare), iar masina va costa 6000
Oricum și Dacia Spring tot în China se produce.
La termice nu cred, decât dacă vin tot cu motoare termice. Electricieni îs pentru globalisti-sorosisti-hastagisti iar termicele, în special dieselele sunt pentru oameni normali la cap.
Ai diesel,nu? :))))
Vise
Voi credeti ca sacali astia vor vinde masina asta in Romania doar cu 12000…..
😄👍👍
Cu taxe vamale trece de 20000
Programul Rabla plus prevedea la un moment dat ca se sustine maxim 50% din valoarea de vanzare, probabil se va reactiva articolul.
pe pariu! daca vreun dealer din romania ( care oare? ) va aduce o asa masina ea va costa cel putin 22.000 euro. aici merge orice. nu conteaza cat costa, romanul este fudul. cineva aduce masini chinezesti dar vinde din doi in doi. au pretul dublu fata de china. asa ca la romanica, nu afacerea in sine conteaza, ci tunul. succesuri la masin ieftine si de calitate in romania!
Da…
Tot ce facem noi,nu e bun!!!
Dar ce fac alții…sunt minuni!
Sunt parcuri întregi de mașini electrice noi, aproape abandonate.
Constructorii chinezi ,le fac doar pentru subvenții de la stat.
Oameni proști.
Căutați să vedeți ce probleme au avut,la Tesla…unei cliente au uitat sa îi pună plăcuțele de frână pe roata stânga față!
Sa vina sa le dea nițel peste nas celor de la Renault.Cost de producție Șpring in China este de 9500 euro și o vinde la noi cu 23.000.Concurenta este bine venita.
La mașini mai ieftine de 20.000 de euro preț de vânzare la dealer,statul român îți dă prin programul rabla electric jumate din valoarea mașinii(adică la o mașină de 12.000 de euro vei primii 6.000 de euro).La cele mai scumpe de 20.000 de euro vei primii 10.000 de euro indiferent de valoarea mașinii electrice.
Da ,ar fi interesant de aflat ,daca se mentine subventia de 10 000 pentru electrice La 2-3 mii de euro vand ca painea calda Daca asta e pretul cu toate taxele ,e naspa pentru reno cu springu ‘ si nu numai
Stati linistiti .
Asa suntem noi Romanii
Ne facem anti reclama
Sunt mai bune produsele straine
De aceea am ajuns unde am ajuns.
Produsele romanesti nu mai sunt bune
Care produse romanesti? Puma de 35.000 euro sau Sandero de 20.000 euro??
Care produse românești? Springul? Care este o marca franțuzească și construită în China? Ca nu vad unde e legătură cu produs romanesc
Dacă mașina costa 12.000 euro și Spring e 9.000 in China vedem la ce preț se vinde in Europa .
Sper că mai puțin decât Dacia.
Se găsesc băieții deștepți sa pună taxe astfel încât să o cumpărăm la preț dublu
Oricum deja se gaseste in Ungaria deja 12000 de bucati vin …acolo si logic chiar daxa nu se va vinde in Romania exista alta cale de a cumpara …in maxim 2 luni se va vinde in Romania de la dealeri din Tirgu Mures,Covasna sau Cluj,Arad..ie simplu ie afacere …aduci si piese ..hm .Spring ie instabil,scump,foarte scump la cit ofera…nu merita maxim 7000 euro …minim cam 5000 euro
Și dacia spring o iei din China cu 8k dolari, cu normele ue de siguranta adaugate+transport+taxe vamale se ajunge la peste 20k …. faceți analogia cu byd și ajungeți la prețul de România spre 30k … nu mai visați cai verzi pe pereti
E super tare mașină Am văzut în Spania trei modele electrice. .de la gama mica pina la suv .Super tari .Că design și fiabilitate .
Daca va ajunge in Romania va fi cel putin 25000 de euro,uitati va la Dolphin care a ajuns in germania la 31000 de euro desi anuntasera 29000.O sa aiba grija sa fie in jur de 25000.Acolo este golul de oferta intre 23000 spring si 29000 fiat 500.Daca va ajunge in romania in jur de 25000 as comanda una sincer!