Toyota Hilux este fara doar si poate una dintre cele mai bune masini pick-up din istorie, insa in Europa prezenta modelului a suferit odata cu aparitia ultimei generatii echipate cu un banal diesel 2.4 D-4D de 150 CP.
Este adevarat ca acum poti sa-ti cumperi si u 2.8 diesel de la gama Land Cruiser, insa acesta este prohibitiv pentru ca are un pret de vanzare la nivelul unui BMW X4 cu dotari de top.
HILUX PE BENZINA CARE NU A VENIT NICIODATA IN EUROPA
In prezent exista clienti care vor putea sa-si cumpere modele Hilux echipate cu doua motoare pe benzina care se produc pentru restul tarilor in afara Uniunii Europene.
Este vorba de modelul de baza Hilux dotat cu motorul pe benzina L4 aspirat de 2.7 litri si 165 CP care este cuplat la cutia Aisin AT6.
Cine vrea ceva special poate sa-si echipeze noul Hilux cu un clasic V6 tot pe benzina de patru litru care ofera 250 CP si un cuplu suficient pentru a face de rusine orice varianta diesel europeana.
Ambele motoare pot sa primeasca o instalatie de GPL Tomasetto pentru a reuce la jumatate costurile de rulare.
Din pacate aceste masini Hilux cu preturi mult mai mici de vanzare NU VIN in UE pentru ca aici trebuie sa cumparam versiunea diesel submotorizata de 2.4 litri care pe deasupra are si un pret de vanzare extrem de mare.