Aceasta stire reprezinta de fapt marea problema pentru Grupul Volkawagen, Stellantis sau Alianta Renault-Dacia-Nissan pentru ca vorbim de o masina produsa in China care este best seller pe toate pietele din UE.
Mareata industrie auto europeana se vede ingenuncheata de americanii de la Tesla fara ca aceasta masina sa fie produs in noua uzina Tesla de la Berlin, ci este o masina importata din China in UE.
Locul II destul de departe de Tesla Model 3 se afla citadina Peugeot 208 care reuseste sa fie comercializata in peste 18.400 de unitati, locul trei fiind ocupat de Renault Clio cu 18.200 de unitati.
Dacia Sandero pierde prima pozitie si ajunge abia pe locul IV pentru simplul fapt ca pretul de vanzare al masinii romanesti este destul de mare.
Un alt SOC date lui VW si Renault este si Tesla Model Y din care europenii au cumparat aproape 10.000 de unitati, in timp ce VW a vandut doar ID4 au fost vandute in doar 7.500 de exemplare, iar Renault ZOE in doar 7.100 de unitati.