Asa a luat nastere un Logan turbo care produce 248 cp. Asta, desi initial masina era un 1.6 16V de 105 cp, adica o masina stoc, fara nicio modificare…
Lucru care a fost, cel mai probabil, o problema pentru Ionut, asa ca a ales sa transforme o masina obisnuita de familie intr-o masina… rapida de familie.
Acesta a primit pistoane forjate, biele forjate si bolturi marca ARP, originale din Franta, cuzineti racing cu pana si segmenti JDM.
Pentru ca rezista la supra-alimentare, motorul a primit si o garnitura de chiulasa metalica Victor Reinz cu raport final de decomprimare 8.7/1.
Turbocompresorul WWR 330 proaspat instalat a fost si el conectat la un intercooler, la un traseu de admisie si la o galerie custom din aluminiu, iar pe partea de evacuare motorul a primit galerie PILOT Power Tuning, downpipe si catalizator MT si sistem cat-back din inox cu diametrul de 63,5 mm cu toba finala Borla, tot de la PILOT.
ECU-ul original al masinii, un Valeo V42, a fost inlocuit cu un calculator standalone VEMS realizat de Catalin WPP.