Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Cea mai ieftina Toyota Prius 2.0 Plug-in Hybrid Active a ajuns sa fie vandut in Romania cu peste 45.500 euro! Mai scumpa ca un BMW Seria 3 NOU

Mult asteptatul Prius 2023 are o problema atat de mare incat vom vedea cifre de vanzari modice in ciuda entuziasmului.

Toyota Romania a decis ca cea mai ieftina versiune a noului Prius sa fie vanduta cu pret de vanzare chiar mai mare si decat cel al unui BMW Seria 3 NOU 2023!

pret romania, test drive Toyota Prius 2.0 Plug-in Hybrid, probleme pret prius 2023, esec comercial prius 2023, bmw seria 3 NOU vs Toyota Prius 2.0 Plug-in Hybrid, autolatest, testeauto

Acum, gama Toyota Prius 2.0 Plug-in Hybrid Active se vinde cu un pret de peste 45.500 euro, in timp ce BMW vinde tot in Romania berlina premium Seria 3 cu un pret de 42.245 euro, adica peste 3.300 euro mai putin.

pret romania, test drive Toyota Prius 2.0 Plug-in Hybrid, probleme pret prius 2023, esec comercial prius 2023, bmw seria 3 NOU vs Toyota Prius 2.0 Plug-in Hybrid, autolatest, testeauto

Nu contestam faptul ca noua Toyota Prius 2.0 Plug-in Hybrid Active are o tehnologie hybrid eficienta, insa sa vinzi o masina cu dimensiuni compacte mai scump decat un BMW Seria 3 ZF8 Plus NOU cu 5 ani garantie este greu de acceptat de catre clientii romani.

pret romania, test drive Toyota Prius 2.0 Plug-in Hybrid, probleme pret prius 2023, esec comercial prius 2023, bmw seria 3 NOU vs Toyota Prius 2.0 Plug-in Hybrid, autolatest, testeauto

pret romania, test drive Toyota Prius 2.0 Plug-in Hybrid, probleme pret prius 2023, esec comercial prius 2023, bmw seria 3 NOU vs Toyota Prius 2.0 Plug-in Hybrid, autolatest, testeauto

Toyota Prius 2021 se vinde in Romania cu 10.000 euro mai scump decat pe piata din SUA

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDENTA ajuta Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

16 COMMENTS

  1. E greu de acceptat de către cetățenii români, injectați cu BMW de parcă nu mai există alte mărci. Și spuneți asta în articol de parcă ar absolut anormal ca Toyota să fie mai scumpă decât BMW-ul. Ia vedeți seria X comparativ cu Land Cruiser. Cât despre dimensiuni, unde și cine a zis că BMW seria 3 e mai mare decât Toyota Prius. Oricum este comparație complet lipsită de sens, deoarece cele doua autoturisme fac parte din categorii absolut diferite. Cetățenii care au cumpărat Prius-ul, au știut pe ce au dat banii. Cumpărătorii de BMW (majoritatea cocalari) vor fi mereu cumpărători de BMW oricât de bune, proste sau scumpe vor fi, deci nu cred ca se vor gândi sau mai ales amesteca vreodată cele două categorii de cumpărători.

  2. Una e diesel și una hybrid…n-ai cum sa compari nici 2 branduri diferite de masini.
    Din start hybridul pleacă cu avantaj este pe un trend ascendent iar brandul Toyota oferă încredere dar mai ales fiabilitate iar mașina este alta clasa fata de BMW diesel. Toyota nu dorește competiție cu BMW, Audi, Mercedes care sunt alt nivel când vine vb de performante și opulenta care îți i-a ochii vb romanului. Una este viitorul alta este trecutul no ofense.

  3. Comparatia mi se pare irelevanta. Pretul umflat artificial.de lacomul importator este problema! Doar un segment mic de clienti pot alege modelul asta. Model3 la doar 35mii?! e mai de bun simt.

  4. Jurnalismul romanesc in cadere libera. Draga autor, comparatia dintre Toyota Prius si BMW Seria 3 este nonsensica datorita claselor si segmentului diferit din care fac parte. Apoi nu compari motorizarile cu tehnologie asemanatoare, pentru ca BMW Seria 3 Plugin Hybrid are un pret de lista pe http://www.bmw.ro de 48.552 €.
    Pe site-ul oficial http://www.toyota.ro nu exista nici o informare publica cu privire la posibilitatea comandarii unui Prius, iar din configurator acest model lipseste. Sunt curios care este sursa acestei informatii legate de posibilitatea comandarii Priusului la noi in tara si a pretului raportat de voi.

    • Multumesc pt link si scuza-ma pe mine ca am accesat configuratorul direct (asa cum ar fi logic) si nu sectiunea Masini noi 》 Prius Plugin 》 Configureaza. Este mai putin user friendly.
      Cat despre a ma face ras, sustin in continuare ca nu compari mere cu mere,pere cu pere.
      Masinile nu fac parte din aceeasi clasa, si nici din acelasi segment dupa cum ziceam mai sus. Nu poti compara masina premium cu non premium, nu poti sa compari tehnologie mHev cu Plugin Hybrid, pt ca nu poti compara dimensiunea bateriilor, voltajul lor, motor electric vs. un starter generator.
      In momentul in care compari mere cu mere (adica PHev cu PHev), chiar daca tot nu este corecta comparatia pentru ca e clasa diferita si segment premium vs non premium, dar sa zicem de dragul discutiei…sincer castiga Priusul. Mai jos iti dau si argumente de ce:
      1. Solid state batery de la Toyota este mai performant decat tehnologia utilizata de BMW
      2. Toyota are o reputatie legendara pentru fiabilitate. (Vezi toate Priusurile din Bucuresti, rulate in regim taxi cu peste 4-500.000km, unele cu milionul de km), pe cand BMWul nu este la fel de renumit pt fiabilitate. In toate rapoartele independente BMW ca producator overall nu este nici in top 10. Pe cand Toyota se bate pe primele 3 locuri mereu.
      3. Costul de intretinere si operare – aici vorbim de revizii, consum de carburant, cost mediu pe reparatie si frecventa necesitatii lor (vezi fiabilitatea mai sus), cost RCA, cost CASCO, devalorizarea pe 5 ani, garantia de baza de 6 ani Toyota vs 5 ani BMW- pe toate planurile Toyota castiga.
      4. Probabilitatea furtului – de la oglinzi la toata masina – BMWul este mult mai des furat decat Priusul datorita statutului de masina premium. Aici BMWul Seria 3 este in top 10 si Priusul nu.

      Dar te rog, educa-ne tu mare jurnalist auto. Haide spune-ne tu de ce BMWul este alegerea mai buna inafara de statutul aparent pe care ti-l ofera BMWul fata de Prius, pentru ca romanul stim deja ca tine mai mult la imagine decat la orice altceva.

    • 1. La punctul 1 Toyota este depasita e BMW pentru ca germanii folosec o batrie chinezeasca cu o densitate mai mare.
      2. Vorbim de fiablitate la modelele de generatie veche, cele noi au mult mai multe probleme…vezi ce recall-uri are Toyota!
      3. Costul de asigurare casco este corelat cu pretul, adica la Toyota este mai mare decat la BMW! Si nu uita ca Toyota are 3 ani sau 100.000 de km garantie REALA, in timp ce la BMW primesti 5 ani cu revizii GRATIS in Romania!
      4.Vezi ca se fura mult mai multe catalizatoare de Prius decat de BMW 🙂 Plus ca din cauza aia facem CASCO la o masina noua!Nu?

      Alegi BMW pentru ca are o retea de service-uri in Romania mai mare si mai profesionista ( BMW schimba mai repede piese cu defect decat Toyota Romania via Grecia!), are revizii gratuite timp de 5 ani, are o caroserie mai mare, are o calitate de fabricatie superioara ( materiale, dotari etc!), are o valoare de revanzare mai mare si da nu este o masina de UBER…..si nu suntem fani BMW!

  5. Ceea ce este cu adevărat frustrant este modul în care producătorii stabilesc prețul. Calitatea mașinilor din punct de vedere a fiabilității pare că scade constant. Din punctul meu de vedere asta scade mult prețul de producție. Pun tot felul de sisteme care să compenseze și să ia ochii, ale căror preț pt producător nu depășește prețul unui telefon mai acătării. Iar asta pare o tendință generală indiferent de clasă sau tip.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente