Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Cea mai buna masina electrica din Europa in 2023 urmeaza sa fie Volkswagen e-Up! Chinezeasca Dacia Spring va avea mari probleme

VW a inteles dupa cativa ani ca modelele electrice VW ID.4 si ID.4 sunt un esec lamentabil pe toate pietele pentru ca nu au vanzarile scontate, iar pretul de achizitie a ajuns atat de mare incat europenii nici macar nu mai iau in calcul achizitia acestora.

Volkswagen e-Up 2023,pret romania, test drive Volkswagen e-Up, dacia spring vs Volkswagen e-Up, test comparativ, autolatest, best ev europe 2023

Tinand cont de aceste probleme imposibil de rezolvat, cei de la VW au readus in gama pentru Europa modelul best-seller Volkswagen e-Up 2023, masina de oras electrica care devine astazi nemesis pentru gama Dacia Spring.

Volkswagen e-Up 2023,pret romania, test drive Volkswagen e-Up, dacia spring vs Volkswagen e-Up, test comparativ, autolatest, best ev europe 2023

Si cand spunem asta, ne uitam ca Volkswagen e-Up are sub capota un motor electric de 83 CP ( Dacia are doar 44 de CP) si un acumulator cu capacitatea neta de 32.3 kwh ( Dacia are doar 25 de kwh).

Volkswagen e-Up 2023,pret romania, test drive Volkswagen e-Up, dacia spring vs Volkswagen e-Up, test comparativ, autolatest, best ev europe 2023

In final, trebuie spus ca Dacia Spring urmeaza sa fie un esec in Europa si o sa fie scoasa de la vanzare pentru ca este cu doar 3.000 euro mai ieftina decat un Volkswagen e-Up, si masina germanilor este mult mai buna din toate punctele de vedere.

Volkswagen e-Up 2023,pret romania, test drive Volkswagen e-Up, dacia spring vs Volkswagen e-Up, test comparativ, autolatest, best ev europe 2023

Daca VW are capacitatea industriala de a produce atat de multe model e-UP cat este cererea, masina va avea mari sanse sa fie cea mai vanduta masina EV din Europa!

Volkswagen e-Up 2023,pret romania, test drive Volkswagen e-Up, dacia spring vs Volkswagen e-Up, test comparativ, autolatest, best ev europe 2023

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

19 COMMENTS

  1. Salut. Îți citesc de mult blogul și observ aversiunea pe care o ai constant la adresa mărcii Dacia in comparație cu oricare alt producător auto și eram curios doar de unde atâta hate pentru un producător auto. Am mers și cu Spring și cu e-up! si sincer nu mi se pare ca sunt peste unul fata de altul la te miri ce capitole. Ideea e ca majoritatea tot Spring vor cumpara fiind un model ieftin și venind cu dotări decente pentru prețul cerut.

    • Noi nu avem nici o aversiune asupra nici unui constructor auto din Romania, insa cu siguranta suntem singura publicatie auto de la noi care arata lumea asa cum este ea! Adica, suntem obiectivi pe toata linia si aratam problemele masinilor indiferent de marca/model! Poate acesta este motivul?

  2. Up este cu 3ooo euro mai scump dar nu are dotarile springului piele navi ,camera masalier, volanul este fara comenzi acela ieftin
    La vw reviziile sunt mai scumpe . Perioada de asteptare la dacia este peste 7 luni este f cautat in schimb vw vine in 3 luni
    Detin spring are multe minusuri dar la vazare va fi mult peste orice model electric
    Pretul vinde

    • O părere părtinitoare, vw, este mai calitativ la materiale, dar 3000e, în plus care de fapt sunt 4000 în practica, nu face diferența, puterea în plus la vw, și la ev în general surplusul de putere devorand autonomia, deci la ce bun 85cai ?,,,,,,la nimic.
      Sringul este peste e up, la autonomie, unde doare cel mai tare un EV, și pe vreme de iarna, ajungând la aproape 200km, în sezon extra- iarna ajungand lejer la 300km
      Exact cum spunea cineva, pretul vinde,

    • @Mann vise umede asta cu autonomia mai mare ca Spring.
      E-Up are autonomia mai mare ca Springul, la orice moment si din orice pozitie.
      Eu am E- Up iar o colega Spring.
      Ambele lasate peste noapte la incarcat in frig ( – 2 grade).
      Dimineata E- Up autonomie 180 km la – 2 grade, colega a verificat mai pe la pranz cand erau cam 3 grade cu plus- autonomie 150 km.

  3. Pai draga jurnalist eu nu vad unde sunt in text acele capitole unde “obiectiv” bifezi plusuri pt eUp…Sa-ti spun eu ,care am Spring si nu ma pacaleste imaginea de marca VW!
    Plasticul e tot plastic si desi interiorul pare a fi mai tineresc deci ar fi un plus la design (dar si aici e chestie de gust,foarte subiectiv deci, ca si culoarea de exemplu) functionalitatea nu e.Spring nu are schimbator ca termicele cum are eUp deci spatiu ocupat aiurea plus tentatia de a sch vitezele ca la o clasica,are dotari peste VW,pozitie mai inalta la condus iar partea de tabla goala pe la usi aduce a saracie rau la VW !Mai vb de portbagaj ?Mai vb de garda la sol ?Mai vb de spatiul interior ?Mai vb de aspectul de fier de calcat pus pe burta fata de cel de miniSUV al Springului ?De autonomie ce sa mai zic ca au mai spus si altii?Pt o masina asa mica 83CP electrici,inutil de mult,dublu fata de Spring e decorelat rau fata de baterie care nu e dubla ca si capacitate.Si cum s-a mai zis,pretul de achizitie conteaza ca si cel de intretinere…La ce capitol este superior eUp?Tabloul de bord ca la masinile termice,cu ceasuri ?Materiale mai bune inseamna ca tine mai mult in timp.Pai sa comparati la acelasi nr de km de rulaj,mai incolo,dar in Romanica….Cine si ce va spune voua ca dupa 8 ani un Spring e gata de Remat pe cand eUp tine dublu ?Sau pt cei 3oo0-4000 dati in plus ar tine cam cu 50% mai mult ?(eu atata am dat,cam 8000 pe Spring).Pe bune enumerati cu argumente nu proza sau vise ori publicitate mascata !

  4. Ce mașina ai d-ta?Ce pregătire ai d-ta??? Acum ai terminat cu Toyota Chr și cu vitara și te-ai apucat de spring? Ești vizibil părtinitor!!!

  5. Autolatest
    Spring are 27 kw baterie, nu 25kw cum dezinformati voit.
    Si da, prefer o baterie de 27kw, care sa ma duca 200km iarna, decat una de 32kw , cu autonomie mai mica.
    Pt Florin abstinentul, cu vise umede
    Nea Florin , range ul afisat dupa o incarcare full variaza in functie de mai multi factori, deci poate fi mai mare sau mai mic la final,,asa ca habar n aveti sa masurati o autonomie.

    • Prietene lasa fisa tehnica de la Dacia pentru ca bateria masinii tale este nu este de 26.8 kWh ci de “Useable Capacity” 25.0 kWh! Cititorii Autolatest trebuie sa fie informati corect de catre noi! Nu vrajeli de maketing de la Dacia @ Co!

  6. Pe scurt, dacă citim printre rânduri, vw nu va avea succesul scontat cu noul model electric, springul fiindu-i concurent redutabil.

  7. Sunteti o gramada care v-ati luat teapa cu springul si laudati pe aici aceste jucarii chinezesti de cea mai proasta calitate, voi in sinea voastra stiti ca ati fost pacaliti si va ies numai prostii pe gura pe aici, lasati-o asa cum a picat, ati luat teapa asta e…M-a invitat un prieten sa-mi arate cum merge springul lui, la urcare am tras un pic mai tare de manerul usii si am ramas cu el in mana, am fost bun de plata :))
    Nu detin masina electrica si nici nu imi doresc, ma simt bine in 530 :))

  8. Revin cu o intrebare pentru cei care au dacia spring : cand le-ati cumparat nu v-ati gandit la siguranta si la viata voastra?
    Cosul cu care duce mamaie coliva la biserica e de zece ori mai rezistent.

    • Salut! Ai punctat foarte bine! Si soacra-mea o tot tinea ca vrea sa isi ia un Spring pt oras ca sa mai salveze din banii oe carburant. Si cand i-am aratat un test NCAP cu un Spring, s-a dus la Hyundai si si-a luat un Tucson nou (mai avea unul vechi din 2007) si este super multumita.
      Viata are prioritate!
      P.S. Dragilor, aveti o viata. Masinile de celor Spring nu sunt masini. Cumparati o masina in care va simtiti confortabil, sa fiti IN SIGURANTA, de bugetul fiecaruia si sa va duca acolo unde aveti nevoie.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente