Castrol HYSPEC este cel mai nou ulei realizat de catre olandezi special pentru masinile cu motoare hybrid.
HYSPEC este un reper tehnic în funcție de care se măsoară performanța uleiurilor de motor Castrol pentru vehicule hibrid, pentru a ne asigura că acestea oferă o performanță excepțională când se confruntă cu provocările unice asociate funcționării transmisiilor hibride moderne.
Lansarea standardului HYSPEC Castrol are loc într-un moment în care cererea de tehnologie hibridă continuă să crească: se anticipează că, până în 2025, un sfert din mașinile vândute la nivel global vor avea un motor hibrid 1 . Standardul HYSPEC Castrol reprezintă o inovație în industria vehiculelor hibrid și va susține atât service-urile auto, cât și clienții lor în identificarea celui mai potrivit ulei de motor pentru mașina lor hibrid.
În timp ce portofoliul Castrol include deja numeroase uleiuri de motor pentru vehicule hibrid, cele etichetate cu noul logo HYSPEC au fost testate anume conform standardului HYSPEC pentru a oferi o rezistență ridicată, o comutare protejată și economie de combustibil 2 .
Aceste produse demonstrează și un beneficiu de cel puțin 25% 3 în raport cu standardul HYSPEC, în privința aspectelor esențiale precum contaminanții, intermitența motorului și eficiența sistemului.
Tehnologia hibridă creează condiții de funcționare pline de provocări
Comutarea între un motor cu ardere internă și un motor electric generează trei tipuri de
provocări pentru uleiul de motor: o contaminare sporită cauzată de temperaturile mai reci ale motoarelor; o performanță și o protecție reduse din cauza intermitenței motorului; și o
reducere a eficienței sistemului cauzată de rularea la temperaturi mai reci și temperaturile mai scăzute ale uleiului.
Comutarea între un motor electric și unul cu ardere internă poate face ca motoarele hibrid să ruleze la temperaturi mai scăzute, ceea ce poate conduce la acumularea de apă și combustibil în ulei. Aceasta poate afecta eficiența anumitor uleiuri și poate cauza deteriorarea motorului.
Comutarea între două surse de alimentare înseamnă și că motoarele hibrid pot opera la viteze mai reduse, accelerând apoi rapid la viteze mai mari ale motorului.
Unele uleiuri nu pot face față situației, cauzând o performanță și o protecție redusă a motoarelor. Rularea la temperaturi mai mici și temperaturile mai scăzute ale uleiului pot, de asemenea, să cauzeze o eficiență redusă a motorului și, prin urmare, o eficiență mai redusă a combustibilului și o încărcare mai slabă a bateriei.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI