Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Care sunt costurile ascunse ale masinilor diesel cu AdBlue! Pret Reparatie Modul injectie AdBlue

Acest lichid este destinat injectarii in sistemul de evacuare al masinii pentru a reduce emisiile de NOx, de unde si capacitatea acestor motoare de a atinge normele de poluare Euro 6 din prezent.

CARE SUNT PROBLEMELE SISTEMULUI ADBLUE?

Aici pe langa faptul ca trebuie constant sa urmarim cand urmeaza sa se termine acest lichid din rezervorul sau special, adica trebuie sa mergem la dealerul de unde am cumparat masina pentru o inlocuiare a sa la fiecare 6.000 de km.

Cei care sunt viteji pot cumpara AdBlue si de la orice benzinarie insa aici trebuie mentionat faptul ca aceasta uree AdBlue are un termen de valabilitate de la 6 luni pana la 18 luni daca este depozitat corespunzator.


Iarna AdBlue INGHEATA cand temperatura scade sub 10 grade Celsius, de unde si nevoia de un sistem de preincalzire al sau inainte de injectoarea sa in evacuare.

CAT COSTA REPARATIA UNEI INSTALATII DE ADBLUE?

Aici putin stiu ca sistemul este relativ complicat, adica majoritatea masinilor diesel moderne folosesc un MODUL DE DISTRIBUTIE care in multe cazuri se strica si NU SE REPARA.

Costul unui asemenea modul pe piata pieselor aftermaket incepe de la 1.500 lei FARA MONTAJUL AFERENT. Chiar si cel mai ieftin modul de inlocuit costa in medie 2.000 de lei cu TVA inclus.

Un exemplu elocvent este gasit pe modelul Mercedes ML350 CDI W166 unde modului de livrare injcetie aditiv are un pret de pornire de la 2.453 lei TVA inclus FARA MONTAJ.

Daca mai punem si unitatea de incalzire din rezervorul AdBlue care are codul 1664710775 care are un pret de achizitie de 3.693 lei TVA inclus ajunge la un total de 6.200 lei FARA A AVEA MONTAJUL INCLUS.

Adica costurile se ridica la peste 1.600 euro doar pentru a merge in cotinuare cu masina.

Pentru gama VW modului de dozare AdBlue este mai ieftin, respectiv 900 de lei insa fara montajul aferent.

Pe scurt vorbim de un sistem auxiliar aplicat motoarelor diesel care in ciuda faptului ca aduce mari beneficii mediului inconjurator, are costuri de utilizare sau reparatii extrem de mari.

Si pentru cei care inca nu au aflat, daca nu mai exista AdBlue in rezervor motorul diesel intra intr-un mod de protectie, adica motorul se opreste pana cand soferul nu completeaza cu AdBlue.

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente