Oficialii din Amsterdam au anuntat ca vor sa scada viteza maxima de la 50 la 30 de km/h in majoritatea zonelor.
Acest pas este benefic pentru cei care merg cu bicicleta pentru ca daca viteza maxima este de 30 km/h plus semafoare, duce automat la o viteza reala si mai mica, moment in care fie mergi cu autobuzul fie cu bicicleta.
In Bucuresti viteza medie este sub 1 km/h la ora de varf, adica faci exact 2 ore de la un capat la altul. Viteza medie calculata din Capitala este de 0.8 kmh, adica avem cel mai aglomerat oras din Europa!
INCOMPETENTA LA PRIMARIA BUCURESTI
In ciuda faptului ca noul primar N Dan a spus ca vrea sa faca ceva cu traficul din Capitala in 2020, acum dupa 2 ani dintre care unul liber la dezvoltare, in Bucuresti nu exista modificari.
Autolatest spune ca incepand cu anul 2020 trebuiau realizate sensuri unice chiar si pe bulevardele cu 2 sau 4 benzi pe sens cum a fost realizat in Brasov, solutie care creste automat viteza de rulare.
In aceelasi timp in Bucuresti trebuie ABOLITE TOATE SEMAFOARELE, in locul lor putand sa fie realizate sensuri giratorii largi bine semnalizate cu camere video 360 grade in mijlocul lor pentru a penaliza soferii nesimtiti.
PMB spune ca nu mai avem ore de vârf fiindcă sunt tot mai multe mașini și activitățile economice s-au diversificat, nu mai avem ore fixe la care începem munca, cu 3 schimburi, cu ore de intrare a majorității angajaților la o anumită oră, matinală, și cu finalizarea programului de 8 ore, la aproximativ aceeași oră, deci faptul că s-au flexibilizat inclusiv activitățile sau diversificat și flexiblizat programele a creat trafic în întreaga zi.
Ca sa intelegi cum trebuie sa se circule in oras vezi cum se merge in Brasov!:
ILFOVUL ARE NEVOIE DE INFRASTRUCTURA! NU DOAR BUCURESTIUL
Aici spunem fara discutii ca judelul Ilfov este condus de incompetenti pentru ca in zonele care conecteaza Bucurestiul nu se circula decat pe o banda pe sens.
Sunt putine situatii in care au fost largite drumurile de acces spre Bucuresti, iar 50% din forta de munca din Capitala traieste in satele si comunele dormitor din Ilfov.
In Vest ilfovenii se plang de iesirea din zona Militari Residence fara ca acestia sa stie ca accesul spre strada Apusului este pe teritorul Chiajna si se merge pe 1 banda pe sens.
Aceeasi situatie de vede si in Comuna Berceni unde zeci de mii de masini trec pe o banda pe sens fara ca Berceniul sau Vida de Ilfov sa fi construit o banala sosea pe camp care sa lege Centura Bucuresti de aceste zone.
In Sud vedem ca Bragadirul are doua benzi pe sens, insa deja este insuficient raportat la numarul mare de locuitori din IF si Teleorman care intra dimineata in Capitala! Aici Bragadiru trebuia sa faca cel putin doua poduri peste Centura Bucuresti cu acordul PMB.
In Nord Balotestiul, Afumatiul sau Voluntariul stau mai bine insa chiar si asa, lipsa unor noi cai de acces realizate de Ilfov au dus la blocaje extreme chiar pana cand masina sa ajunga la Bucuresti.
Si in final o alta mare problema a Ilfovului este ca aceste comune doritor nu au un tramvai sau un tren care sa lege aceste zone cu Gara de Nord sau Gara Obor?