Exact pentru acest lucru noi cei de la Autolatest prezentam de fapt adeavarata explicatie a brand-ui TI ( Turismo Internazionale) a celor de la BMW.
Acest nume TI a aparut in anii 90 pe gama E36 Compact, o masina construita ca fiind low-cost pentru a combate versiunile mai puternice a lui Golf 3 si Golf 4 insa si pentru a arata celor de la Mercedes ca un BMW Compact este mult mai bun decat un Mercedes Clasa A care nu era decat un banal MPV.
Prima generatie E36 Compact ti era un low-cost pentru ca utlilza puntea spate invechita de la E30 din anii 80 de unde si porecla de Widowmaker pentru ca pur si simplu nu avea o stabilitate logitudinata optima asemenea unui E36 Sedan sau E36 Cabrio.
A urmat o a doua generatie E46 Compact care avea o punte spate multilink foarte buna insa care avea cel mai “ciudat” design al unui model BMW pana la aparita lui E65.
Acum in 2020 vedem noul BMW 128ti care are sub capota un 2 litri turbo de 265 CP in ciuda faptului ca modelele de volum 3 Compact TI aveau doar motoare mici de 1.8 sau 1.9 litri.
Noul BMW 128ti F40 are standard diferențialul blocabil Torsen cu alunecare limitată și frânele M Sport (discuri de 360 de mm pe față, respectiv 300 de mm pe spate).
Cutia automata Steptronic Sport NU ESTE INCREDIBILA ZF 8 PLUS, ci doar o cutie Aisin AT8 gasita pe majoritatea modelelor Peugeot si Citroen din acest an.