Daca nu ieseam de la guvernare, pasajul era gata din 2007. Asa, a fost nevoie sa vina alegerile din 2008 si sa venim din nou la guvernare, ca sa-l terminam. Baiatul celalalt , Radu Berceanu a declarat la randul sau ca -Pana la 1 decembrie mai sunt cateva lucruri de amanunt pe la trotuare si la semafoare, care nu se pot rezolva decat in trafic.
Dar am spus ca nu are rost sa tinem circulatia gatuita, cat timp vine vacanta si lumea pleaca din Bucuresti, pentru cateva amanunte. Raspunsul Autolatest Domnii mei va rugam noi cei din spatele cuvintelor sa renuntati sa mai apareti la televizor cu mari realizari pentru ca suntei lamentabili. Cum sa poti sa spui pe post ca paasajul de la Baneasa a fost inaugurat si dupa 2 minute sa apara primul ambuteiaj de anverugura. Bai astia………… cum dracului sa faci un pasaj de intrare in Bucuresti ca dupa 20 de metri circulatia sa fie oprita in primul semafor. Cum vedeti voi stationare in pasaj la urcare? Noi spunem ca este moartea ambreiajelor si cresterea consumului de combustibil. PENIBIL domnii ingineri!
REZOLVARE problema Trafic Bucuresti! In atentia domnului Klaus Werner Johannis daca este numit Premier in decembrie 2009! Pentru a rezolva aceasta problema stringenta Autolatest recomanda ca viitoarele planuri efectuate de Ministerul Transporturilor si ale viitorului Guvern sa fie concesionate firmei
Ei cu siguranta stiu mai bine cum se face un pasaj, o autostrada sau cine stie ce pod suspendat, insa acestia au o mica problema………nu ofera comisioane pentru ca sa primeasca proiectul pentru Bucuresti! Adica nu dau spaga! Deci domnilor hai sa lasam la o parte firmele de constructie din Romania ca in afara de gura si explicatii tehnice ca nu pot turna asfalt pe ploaie nu sunt bune de nimic! Mai mult ele folosesc muncitori romani care stau mai mult cu Albacher-ul de doi litri in mana decat cu lopata! Daca stiti engleza va rog sa urmariti video-ul de mai jos!! Poate intelegeti ceva din constructia de autostrazi.