Vedeta a fost bineinteles propulsorul V10 care echipeaza extrem de performantul BMW M5.Acest motor a castigat si in alte cinci categorii.
Propulsorul aspirat de 507 CP montat pe M5 si M6 a monopolizat intregul concurs, membrii juriului veniti din toata lumea au laudat flexibilitatea, capacitatea de a sustine turatii ridicate(noul motor putand atinge 8,250 de rpm), si puterea sublima.
Cu o capacitate cilindrica de 4,999 cmc acesta monstru mecanic a avut de infruntat doar concurenta propulsorului care s-a clasat pe locul secund, respeciv un sase cilindrii in linie de 3 litri si 272 de CP, motor intalnit sub capota tot a unui BMW, 535 d, care, culmea, este alimentat cu motorina.
BMW este singurul constructor care a fost premiat la sasecategorii intr-un singur an, in total bavarezii strangand 26 de premii devenind astfel marca cu cele mai multe titluri.
Motorul de 3,2 litri care echipeaza M3 a castigat, cum era de asteptat, acest motor fiind de cinci ani cel mai bun in segmentul sau.
Bernhard Gobmeier, seful diviziei Motorsport GmbH a declarat ca prin acest premiu este un castig revelator, unul care demonstreaza cat de importanti sunt inginerii de la M GmbH .
Prin concepera acestui V10, un motor capabil sa varieze puterea maxima in functie de necesitati, si cu un cuplu motor mare disponibil de la turatii joase, soferul unui M5 are la dispozitia sa cel mai puternic si flexibil motor din lume.
V10-le cu sigla M a invins categoric ultima bijuterie a marcii din Maranello V8-ul de pe Ferrari F 430, dar si toate celelalte motoare ale marcii Mercedes.