Chiar si acum la inceput de ani germanii de la BMW se chinuie sa prezinte istoria grilei marcii drept una normala, adica revenirea la o grila verticala este ceva normal pentru evolutia design-ului marcii.
In realitate, odata cu lansarea noii Seria 4 cu grila verticala au aparut pe internet atat de multe glume negative referitoare la aceasta schimbare de design, incat BMW este nevoit constant sa readuca in prim plan imaginea masinilor vechi din anii 30 care aveau aceasta grila.
Se pare ca meme-urile nu fac dreptate istoriei si arata faptul ca BMW a depasit o limita acceptabila a designului modern, situatie care se regaseste pentru anumite modele si la capitolul vanzari.
Vezi ce zice BMW in 2023: ” Cu exact 90 de ani în urmă, la Salonul Auto de la Berlin din februarie 1933, debuta a treilea automobil al mărcii. BMW 303 era o revoluţie pentru marcă, remarcându-se printr-o serie de premiere: un motor cu şase cilindri în linie, construcţie uşoară şi o caroserie rafinată marcată de un design al grilei separat în două elemente ovale.
Probabil nici un alt element de design atât de puternic asociat cu o marcă nu are o poveste atât lungă şi o ascoiere atât de puternică. Grila dublă BMW a fost prezentă constant pe modelele mărcii în 90 de ani istorie, cu puţine şi foarte notabile excepţii.”