Cu 2028 livrări în 2011, BMW s-a dovedit pentru al treilea an consecutiv, alegerea numărul unu în segmentul premium şi în România.
Peste 68% din clienţii mărcii au optat pentru un model SUV, acesta fiind şi piaţa unde BMW s-a impus cel mai autoritar.
1376 modele din gama X au fost livrate în 2011, o creştere de peste 30% (2010: 1053 unităţi), susţinută în special de noile modele BMW X3 şi BMW X1.
În acest context, cel mai vândut model ale mărcii rămâne BMW X5, cu 434 unităţi (2010: 395, +10%), în timp ce BMW X1 urcă în premieră pe poziţia a doua cu 373 livrări (2010: 156, +139%) şi BMW X6 cu 336 livrări (2010: 326, +3%).
În primul an în care este integral pe piaţă, noul BMW Seria 5 s-a impus în mod clar în faţa competiţie cu 285 unităţi (2010: 111 unităţi, +157%).
De o apreciere deosebită s-au bucurat şi exclusivistele BMW Seria 6 Coupe şi Cabrio, modele care au debutat în cursul anului 2011 cu un total de 15 livrări (11 Seria 6 Cabrio, lansat în luna aprilie; 4 BMW Seria 6 Coupe, lansat în luna septembrie).