Aceasta stire vine in ciuda faptului ca francezii nu ofera o transmisie integrala pentru noua generatie de modele 3008.
Motorul de baza este unul clasic PSA, adica noul 1.6 BlueHDI de 120 CP care ofera un rafinament mult peste oferta germanilor de la VW sau Opel.
De partea cealalta se afla noul Nissan Qashqai care a primit un amplu facelift pentru a duce aceasta batalie pe cote si mai inalte.
Sub capota lui Nissan se ascunde motorizarea diesel Renault 1.6 dCi de 130 CP, cel mai bun motor diesel din aceasta clasa din lume.
Schimbarile optice ale lui Qashqai fac din acest model unul si mai atractiv, japonezii dorind ajungerea pe prima pozitie in Europa pierduta in urma cu ceva vreme.
Pe scurt avem de fata doua masini complet diferite care dau lectii constructorilor germani la capitolul design interior si exterior, iar cele doua motoare diesel inca nu au rival de partea germana.
Poate doar KIA cu al sau Sportage sa fie un raspuns la cele doua masini de fata, KIA fiind in acest moment intr-o expansiune greu de anticipat de catre europeni.