Bosch
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Autostrada de Centura a Bucureștiului A0- Nord este amanata inca o data sub conducerea PSD Sorin Grindeanu

Se pare ca Autostrada A0 devine un vis frumos pentru intreaga economie a Bucurestiului si a Ilfovului pentru ca incompetenta CNAIR si a lui Sorin Grindeanu PSD ne aduce inca o amanare in proiectare.

Adica, vom vedea acest lot finalizat undeva in jurul anului 2030, adica peste 7 ani daca luam in calcul proiectarea, contestariile viitoare si constructia propriu-zisa a sa.

Strategia Nationala Pentru Siguranta Rutiera (2022-2030), psd grindeanu Strategia Nationala Pentru Siguranta Rutiera (2022-2030), autolatest, cnair, probleme drpdbucuresti, centura bucuresti 2022, ministru transporturilor

VEZI CE ZICE DRULA DE LA USR DESPRE INCOMPETENTA DE LA CNAIR

Licitația pentru lotul 1 de 17km din Autostrada de Centură a Bucureștiului – Nord este încă neîncheiată la PATRU ANI de la lansare.

Azi Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a anulat IARĂȘI evaluarea făcută de CNAIR. A ȘASEA OARĂ. De 6 ori (ultimele 4 respingeri fiind în mandatul dlui. Grindeanu) a respins CNAIR una din cele 2 oferte rămase în competiție și de fiecare dată acel constructor a câștigat în instanță pe motiv că descalificarea nu este legală. Este incredibilă această bătaie de joc și cum nimeni nu răspunde pentru ea.

Autostrăzii de Centură a Capitalei (A0), lor nord Autostrăzii de Centură a Capitalei (A0), autolatest,sorin grindeanu psd, cnair psd,coruptie

Din două una – ori acel constructor trebuie pe drept descalificat și CNAIR este complet incompetent în a justifica această descalificare, ori este descalificat în continuu pe nedrept. În ambele cazuri vorbim de o neîndeplinire a obligațiilor de serviciu (și posibil, de corupție) cu consecințe grave asupra economiei românești.

În 29 noiembrie, după a 6-a evaluare, Sorin Grindeanu ne anunța pe Facebook (link în comentarii) că e gata, avem constructor desemnat. Acum când evaluarea a fost anulată, tace. E prea mult totuși, 4 ani și 6 evaluări desființate repetat de instanțe (CNSC și Curtea de Apel București).

Alsim Alarko Autostrada A0 Centura Bucuresti Catalin Drula, lucrari a0 lot 3, catalin drula verde pentru autostrada a0, autolatest

Acest sector din Autostrada de Centură leagă, practic, A1 București-Pitești de DN1 București-Ploiești (de unde autostrada este deja în construcție până la A3 și aproape de DN2, adică A0 Nord lotul 2 semnat în mandatul meu) este extrem de important pentru România și pentru Capitală.

Autostrăzii de Centură a Capitalei (A0), lor nord Autostrăzii de Centură a Capitalei (A0), autolatest,sorin grindeanu psd, cnair psd,coruptie

Îi cer ministrului Grindeanu să îi tragă la răspundere pe responsabili, să își asume acest eșec colosal și să oprească această nebunie. Cineva din CNAIR își bate joc de România și trebuie oprit! (Sursa pozei este chiar postarea lui Grindeanu din noiembrie).

CNSC respinge contestația ICTAS, iar CNAIR este obligată să semneze contractul cu o firmă din China (CCECC).

A0 Nord – Lot 1 (DJ601 – Corbeanca/DN1)

Lungime: 17,5 km, 2 noduri rutiere – DN1A și DN7

Stadiu: Atribuit (a treia oară, primele două către Nurol)

Constructor desemnat: Impresa Pizzarotti & C Spa Italia S.p.a – RETTER

Valoare: 815 mil lei

Licitație începută în 2019

Termen: 12 luni proiectare + 22 de luni execuție

Finalizare posibilă: 2025-2026

Autostrăzii de Centură a Capitalei (A0), lor nord Autostrăzii de Centură a Capitalei (A0), autolatest,sorin grindeanu psd, cnair psd,coruptie

s

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente