Acum 90% dintre modelele care sunt vandute in SUA sunt echipate cu un singur motor pe benzina, cel de doi litri TFSI care devolta 220 CP in versiunea sa de baza.
Acest motor se gaseste atat pe gama Audi A3 Sedan, A4, A4 Allroad, A6, A8 cat si pe noul si masivul Audi Q7.
Urmatorul motor in gama este cel V6 de trei liri TFSI care se preteaza in sepecial celor vor performante pe modele precum A6 sau A8.
Motorizarea de top V8 4.0 TFSI este una rara pe gama vanduta de Audi in SUA pentru ca se monteaza pe cele mai scumpe masini din gama.
CUM STAM NOI IN EUROPA?
Ei bine daca am face o comparatie cu aceeleasi masini noi Audi vandute in Europa si Romania vedem ca aici germanii inca ofera modele precum 1.0 TFSI sau 1.4 TFSI pentru ca mai tarziu sa gasim si motorul mai noi 1.5 TSI.
Pe langa aceste motoare depasite din punct de vedere al fiabilitatii reale Audi mai ofera si motorele diesel 2.0 TDI si 3.0 TDi care urmeaza sa fie interzise in anii care urmeaza.
Sfatul nostru daca vreti o masina Audi este alegerea unei motorizari pe benzina care se vinde pe piata din SUA pentru ca acolo nici un constructor nu-si permite sa ofere o motorizare cu probleme tehnice sau cu un grad de poluare masiv.
Motorul de baza pentru clientul din Romania este cel de doi litri TSI Ultra 190 CP sau 2.0 TFSI de 220 CP sau 250 CP.