Acestia au declarata ca vor lucra impreuna pentru a reduce cu pana la 25% a emisiilor NOx pentru toate motoarele diesel in ciuda faptului ca acestea sunt cele mai mai poluatoare.
De fapt este pentru prima data cand intreaga industrie auto germana a intrat in modul PANICA pentru ca foarte multe orase au anunata ca vor interzice accesul masinilor diesel in anii care urmeaza.
O alta mare temere a celor mari din Germania este faptul ca 500.000 de clienti au cumparat deja modelul Tesla 3, iar intreaga industrie auto germana nu are in prezent nici un raspuns in fata celor de la Tesla.
Chiar si la capitolul acumulatori germanii stau extrem de slab pentru ca 60% din productia de baterii auto mondiale este detinuta de catre Tesla Motors si Panasonic, iar germanii nu au fabrici care sa produsa acest tip de acumlatori.
Chiar si Varta care este cel mai mare producator de acumulatori din Germania este o companie detinuta de americani.
Tesla Model 3 are un pret de pornire de 35.000 dolari sau 29.900 euro, adica cat costa acum un VW Golf 1.6 TDi cu dotari mult mai slabe decat cele oferite de catre Tesla Motors pe Model 3.
Viitorul pare si este sumbru pentru germani pentru ca nu au inteles clientii de Apple sau Tesla si produc in continuare masini cu peste 30.000 de piese care se strica constant in timp ce Tesla Model 3 nu are decat 3000 de piese care nu au sanse sa se strice.
Tesla spune ca un Model 3 poate merge 1.6 milioane de km fara a avea probleme tehnice si un si garantia generala de 8 ani in timp ce VW ofera doar 2 ani fara limita de km.