Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Audi a decis sa distruga brand-ul A8 dupa ce a anuntat ca viitoarea generatie 2024 va avea doar o motorizare electrica

Se pare ca actuala conducere VAG a decis ca masinile sale premium Audi vor avea doar motorizari electrice, situatie care duce garantat la disparitia lor de pe piata.

Audi A8 2024, electric Audi A8 2024, probleme Audi A8 electric, taycan Audi A8 EV, audi renunta la Audi A8 hybrid si diesel, autolatest

Si acest lucru urmeaza sa fie realizat repede cu viitoarea generatie Audi A8 care din 2024 va avea doar versiunea electrica in oferta, masina care din pacate nu are nici o sansa a reprezenta o continuitate pentru fanii Audi si in special cei care deja conduc un A8.

Audi A8 2024, electric Audi A8 2024, probleme Audi A8 electric, taycan Audi A8 EV, audi renunta la Audi A8 hybrid si diesel, autolatest

Lipsa motoarele diesel sau a celor pe benzina Hybrid sau PHEV urmeaza sa fie principalul motiv pentru care gama Audi A8 ramane doar una de imagine pentru Audi, vanzarile sale urmand sa fie la fel de mici precum cele intalnite la Porsche cu gama electrica Taycan considerata un esec comercial.

Audi A8 2024, electric Audi A8 2024, probleme Audi A8 electric, taycan Audi A8 EV, audi renunta la Audi A8 hybrid si diesel, autolatest

Cei care deja conduc un Audi A8 vor alege cu siguranta din 2023 un BMW Seria 7 diesel sau PHEV sau chiar si un Mercedes Clasa S diesel, concurenta celor de la Audi oferind in continuare motoare clasice pentru ca vor sa vanda aceste masini in continuare.

Audi A8 2024, electric Audi A8 2024, probleme Audi A8 electric, taycan Audi A8 EV, audi renunta la Audi A8 hybrid si diesel, autolatest

Articole Interesante

Alte Stiri

12 COMMENTS

  1. Nu le scoate dupa piata, vor fi comercializate sub alt nume mai exact numere impare(A1, A3, A5, A7), iar toate modelele electrice vor fi cu numere pare (A2, A4, A6 si A8)

  2. 10 milioane de șoferi din Romania conduc ceea ce își permit.
    Nu cred că ar refuza un A8 electric dacă și-ar permite.
    Iar Taycan este un succes chiar și în SUA unde Tesla face legea deja la capitolul mașini medii și scumpe.
    Ar trebui să ajungeți în secolul 21 mai întâi pentru a înțelege de ce toate marile branduri trec la electric

    • Cea mai mare firmă de închiriere auto din SUA este aproape de faliment după ce a achiziționat 100 mii Tesla și clienții nu le vor , optează pt cele cu motoare clasice pt confortul de a le alimenta oriunde și in doar 2,3 min.

  3. Când forțezi lumea să își cumpere electrice trebuie să le oferi și condiții de încărcare rapidă și oriunde.tare mă tem că o să se ajungă la crime pentru a reîncărca mașina.haos total.ar trebui investit in infrastructură prima dată apoi împinsă populația către electrice.eu cel puțin nu mă gândesc la o mașină electrică până nu va fi o tehnologie pe piață de încărcare rapidă de 5 maxim 10 minute și să mă țină bateria pentru cel puțin 500 km autonomie.atunci și doar atunci mă voi gândi serios la achiziționarea unei mașini electrice

  4. In Aug 1988 benzina costa in Romania 9 lei/ litru, motorina 6 lei/ litru Dă doamne să ajungă la același raport și în zilele noastre…Deja acum sunt la egalitate la Petrom…

  5. Avem un parc mare de masini la firma dar nici o masina electrica . Doar daca imi pun panouri Fotovoltaice pot lua in calcul doar o masina electrica pentru oras ! Fortarea eliminarii masinilor termice este una dintre cele mai mari erori EU si va plati pentru ea .Noi deocamdata cautam masinile cu sanse de a rezista cat mai multi ani . Cumparam toyote si altele sa le putem folosi 25 de ani dupa ce nu vor mai fi produse .

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente