În luna septembrie au fost vândute 165 de autoturisme, cu 30% mai mult decât în luna similară de anul trecut.
Cota de piață s-a menținut la 2,4% din piața de autoturisme de import, conform statisticilor oficiale referitoare la înmatriculări.
Dacă după prima jumătate de an SUV-ul CX-3, cel mai nou model din familia Mazda, era cel mai bune vândut model, acum Mazda3 a preluat conducerea, cu 368 de unități cumpărate.
CX-3 se menține în lupta pentru șefia clasamentului, cu 350 de mașini livrate, iar podiumul este completat de CX-5, SUV-ul compact din gama Mazda, cu 282 de unități vândute, în creștere cu 35% față de anul trecut. Roadster-ul MX-5, cel mai bine vândut din lume, a intrat și în preferințele românilor, cu 12 unități comandate în perioada ianuarie-septembrie 2016.
Deși gama de modele este complet nouă, Mazda continuă să aducă îmbunătățiri autoturismelor prin tehnologii de ultimă generație. Cel mai recent anunț a fost pentru Mazda6, care, în varianta 2017, este îmbunătățită cu sistemul unic în lume G-Vectoring, gândit să controleze cuplul motor transmis roților în viraje, pentru un control superior și reducerea forțelor care afectează pasagerii.