Este socant sa vedem cum firmele care se ocupa de cartografierea Romanieie au schitata elegant si viitoarele autostrazi ale tarii.
Din pacate aceste autostrazi sunt doar pe hartie pentru nici un contract CNAIR nu a fost pus in aplicare, adica in realitate vedem doar traseul autostrazii peste zone neatinse de ingineri.
Pana cand Romania nu reuseste sa lege Bucurestiul de Sibiu nu putem sa vorbim de infrastructura.
Lipsa autostrazii Pitesti-Sibiu sau o autostrada de la Bucuresti spre Iasi nu poate decat sa duca la CONDAMNAREA ROMANIEIE la o dezvoltare OPRITA in UE.
Distanta de la Constanta pana la Nadlac se parcurge de catre transportatori in peste 12 ore, adica acestia trebuie sa opreasca pentru pauza de 8 ore obligatorie in UE.
Adica un sofer de TIR sau un sofer cu o masina mica ajunge mari la repede de la Arad la Rostock in Germania ( 1.300 km), decat un constantean pana la un araden ( 866 km).
De vine este evident CNADNR sau CNAIR si toate guvernarile Romanieie din 1991 pana in prezent!