Acesta a declarat ca in anul in curs vanzarile marcii in UE au atins un prag de 2.7% din inteaga piata, performanta atinsa datorita introducerii de marea majoritate a tarilor a unor programe de casare a masinilor vechi.
Un alt motiv pentru care anul 2010 este unul pozitiv pentru Hyundai este reducerea vanzarilor marcii germane Opel detinuta de GM care a fost in prag shut down. Grijile lui Rushforth se indreapta in schimb spre anul care vine unde comerciantii nu mai au ajutor din partea statului, iar revenirea lui Opel se intrezareste. Intreaga piata auto din Europa este de 13.5 milioane de unitati, cifra care se asteapta sa scada anul care vine datorita crizei financiare si a schimbarii mentalitatii clientilor de automobile.
Acestia nu mai schimba masina la fiecare 3 ani ci tind sa utilizeze automobilele detinute pe o perioada mai mare de 5 ani, moment cand vanzarile marcii Hyundai ar putea sa scada vertiginos. De cealalta parte Kia Europe se alfa intr-o continua crestere an de an.