In aceste moment in SUA se decide daca guvernul urmeaza sa implementeze din 2024 un nou plan tarifar pentru masinile Made in China care vor ajunge pe piata din SUA.
In prezent exista taxa de 25% impusa de Donald Trump pentru toate masinile chinezesti in SUA, insa scoaterea de pe piata din China a marcilor General Motors cu al sau Buick a fortat administratia Biden sa creasca undeva la peste 35% taxele pentru toate masinile chinezesti.
Evident ca, daca BYD sau SAIC doresc sa construiasca uzine de masini EV in SUA atunci aceste tarife se reduc pana la zero daca muncitorii sunt americani, lucru pe care comunistii de la Beijing nu-l vor nici cu SUA nici cu Europa.
Pana acum au fost vandute in SUA doar 48.000 de masini electrice chinezesti in timp ce in UE chinezii au vandut peste 560.000 de automobile fara ca Comisia Europeana sa le limiteze.
Comunistii de la Beijing au declarata presei din SUA: “China firmly opposes this and urges the U.S. side to abide by the WTO rules and provide a fair, just and nondiscriminatory business environment,” Wang Wenbin said at a regular press briefing, describing such measures as “protectionism.”
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania:
Donează prin Patreon AICI