In ultimii trei ani toate primariile marilor orase au fortat ca firmele de taxi sa treaca in masa la masinile electrice asa cum o fac ei cu transportul in comun ( autobuze EV etc!).
Din pacate in SUA atat Uber cat si Lyft au intrat foarte tare in piata de ridesharing cu ample avantaje pentru soferii lor daca conduc o masina electrica si renunta la cea veche hybrid, insa adevarul crunt este ca aceste masini EV nu au nici o sansa cu taximetria.
In cele mai multe cazuri aceste masini trebuie sa mearga anual peste 160.000 de km, adica pierd inca din primul an garantia pentru BATERIE care este si in Europa de 8 ani sau 160.000 de km care ajunge prima.
Respectiv, o baterie de taxi trebuie sa functioneze zi de zi cel putin pentru 450 km, adica o incarci la supercharger de 2x in fiecare zi pentru a ramane pe traseu.
Unde montezi cea mai buna instalatie de GPL in Bucuresti? Sfatul MonteazaGPL, instalatia Tomasetto
Soferul de Tesla Model 3 spune ca bateria a cedat la 193.000 de km realizati in aproxmativ 13 luni, iar de la 160.000 de km bateria a iesit din garantie. Costul total de inlocuire al unei baterii este de 10.000 euro cu garantie doar pentru 1 an.
Acesta este motivul pentru care americanul spune ca cea mai buna masina pentru ride sharing ramane cea Hybrid precum Toyota Camry, insa in Europa vorbim de modele Hybrid care pot sa primeasca o instalatie de GPL Tomasetto care reduce cel putin cu 50% costul pentru orice distanta.
De fapt, in Bucuresti un Prius III 1.8 pe GPL consuma in medie 6 litri de GPL la 100 de km, adica 20.4 lei la 100 de km, in timp ce o masina electrica consuma in medie tot in aceleasi conditii de trafic 20 de kwh, si costul pentru 1 singur kwh la un supercharger ieftin este de 2.5 lei!
Adica pentru 100 de km sau 20 kwh trebuie sa platesti suma de 50 lei.
SUNA SI PRIMESTI CEA MAI BUNA OFERTA GPL PENTRU MASINA TA AICI:
2 sau 3 ani garantie fara limita de km!
De Luni-Vineri interval 10-19.00
De ce masinile pe GPL sunt viitorul! Cele electrice mai trebuie sa astepte
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI