Este vorba de model icon Peugeot 604, prima masina premium din Franta care utiliza un motor cu 6 cilindri pe benzina dupa cel dea-l Doilea Razboi Mondial.
Motorul in cauza era un V6 de 2.7 litri cu injectie K-Jetronic si care dezvolta o putere maxima de 150 CP.
Chiar si asa, piatra de temelie avea sa se numeasca motorul diesel pe 604, primul diesel supraalimentat pe o masina de mare serie care se comercializa in Europa.
Fanii Mercedes vor spune ca si modelul W116 avea un diesel insa acesta era vandut pe atunci doar pe piata din SUA.
Viteza maxima a lui 607 turbo diesel era de 166 km/h, cifra impresionanta pentru o masina cu un motor cu aprindere prin compresie.
Pentru a intelege mai bine timpul trebuie spus ca Renault nu avea in gama decat un diesel de 2.1 litri si 65 CP, iar VW producea doar un diesel de 1.5 litri care afisa o putere maxima de 50 CP.
Faimosul motor avea o cilindree de 2.5 litri si se numea XD3S/XD3T, puterea maxima dezvoltata fiind de 95 CP.