Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Actuala Coalitie PSD-PNL-UDMR introduce peste 400 de camere radar fixe pe principalele sosele ale tarii

Unul dintre punctele importante ale PNRR este reducerea nivelului de accidente mortale din Romania, tara cu cele mai periculoase sosele din Europa.

Astfel, actual coalitie PSD-PNL-UDMR a decis prin Ministerul Transporturilor condus de Grindeanu de la PSD sa cumpere peste 400 de camere radar fixe, camere care vin si verifica nu doar viteza ci si lipsa ITP sau lipsa RCA.

radar fixe romania, unde sunt radarele fixe, drumuri cu radare fixe, ameda rada fix, mai cnair radar fix 2025

In plus pe langa aceste radare fixe au loc si plasarea de 700 de radare mobile eSigur, una dintre politicile de guvernare Ciolacu PSD din ultimele luni.

CNAIR PSD CUMPARA CAMERELE SI MAI PNL DA AMENZILE!

Camerele costă 12 milioane de euro și fac parte din demersul instituției pentru a reduce accidentele de circulație cu 25% până în 2025.

radar fixe romania, unde sunt radarele fixe, drumuri cu radare fixe, ameda rada fix, mai cnair radar fix 2025

Lucian Bode PNL: “Până la finalul lunii ianuarie ne propunem să adoptăm OUG, avem de altfel și reglementarea în abilitarea guvernului de a emite ordonanță pe această componentă. Conducerea agresivă, cu tot ce înseamnă regimul de sancțiuni, vom veni cu un proiect în acest an.

Îl avem deja bugetat, de instalare a 600 de camere de monitorizare pe trei artere importante din România. Mă refer la DN1 – Valea Prahovei, DN 7 – Valea Oltului și A2 – București-Constanța.

radar fixe romania, unde sunt radarele fixe, drumuri cu radare fixe, ameda rada fix, mai cnair radar fix 2025

400 din cele 600 de camere sunt moderne, au posibilitatea să citească numărul de înmatriculare și să transmită automat în dispecerat dacă nu are asigurare RCA sau are ITP”.

Amenzile sunt date automat ca in Europa de Vest cu o imagine clara a soferului atat ziua cat si noaptea, adica soferii nu mai pot sa insele MAI cand se cer datele soferului.

radar fixe romania, unde sunt radarele fixe, drumuri cu radare fixe, ameda rada fix, mai cnair radar fix 2025

s

Articole Interesante

Alte Stiri

4 COMMENTS

  1. Dupa cum poate observa in imagini, agentii de politie STAU si urmaresc sau pandesc soferii. uneori chiar se plaseaza in locuri in care incurca circulatia rutiera. de preventie prin patrulare, informare, descurajare si alte metode nu se mai scrie/vorbeste deloc. toti vor numai banii oamenilor. starea drumurilor, semnalizarea, presemnalizarea, marcajele, indicatoarele rutiere, sunt pe ultimile locuri la investitii. dar dam o multime pe niste aparate, poate si pe intretinere, servisare etc, care odata cunoscute pozitiile , vor deveni inutile pentru corectarea comportamentelor in afara regulamentului rutier. de ce nu se monteaza si cantare rulante, mai ales pentru autocamioane si tir-uri care circula supraincarcate? iar acestea chiar dauneaza grav carosabilului. iar prezenta masiva in circulatie nu numai ca afecteaza carosabilul, emit noxe si polueaza masiv, dar sunt si generatoare de accidente. marfa ar trebui transportata pe cai ferate, cai navigabile, conducte si nu pe sosele, decat acolo unde nu exista celelalte.

    • Sa lasam carcotasii sa-si verse of-ul, iar autoritatile, sa inaspreasca regulile! Da, marfa se poate transporta bine pe caile ferate, dar cu conditia sa fie intretinute, nu desfiintate si uitate de autoritati.. Si pe caile navigabile, ca e mai ieftin, dar pentru asta, e nevoie de amenajarea cursurilor raurilor importante si de canale de navigatie, care costa enorm si duc si la mutarea altor constructii.. D-ta ai circulat mult prin ,,cele tari cu adevarat capitaliste”, dar nu ai inteles un lucru: Aia din west, au lucrat toate acele cai de comunicatii si transport, in zeci de ani, dupa proiecte serioase si eforturi financiare asemenea… Noi, am iesit din comunism, in izmene si camasi de noapte.. Si alea rupte…In ceea ce priveste transportul prin conducte ,,pipe-line”, nu poti transporta decat anumite marfuri, iar conductele ocupa suprafete mari de teren, costa mult si se intretin greu…Adevarul este ca, se cumpara mult mai repede masinile, mai ales second handurile, decat se proiecteaza si construiesc cai de comunicatii..Dar cei care traiesc doar din jocuri pe calculator, inteleg mai greu…

  2. Un nr. mare de masini care circula prin Romania, multe second hand si chiar mai jos, nu au ITP si nici asigurare obligatorie! Foarte bine ar fi, sa controleze Politia rutiera in trafic, cat mai multe ,,masini” (pe care altii le vand sa scape de ele si le cumpara romanii de bune, sa se laude cu ele), si sa le scoata din trafic….Romania nu are sosele potrivite, nu are destule parcari, dar ,,romanul nostru”, ,,daco-get”, cumpara numai suv-uri si berline de cel putin 5 metri lungime..Cum justifica romanii aceste alegeri??? Au ,,afaceri”, asa de importante, ca nu pot sa circule decat cu ,,autocamioane”, cam vechi, cam subrede tehnic, dar au magaoaiele cu care se lauda la prieteni…Pana la primul pom, stalp sau rasturnare spectaculoasa, din pacate! ASA CA, BINE AU FACUT CA AU ACHIZITIONAT, ASTFEL DE INSTALATII..NUMAI SA FUNCTIONEZE SI SA NU APARA PILELE, CA DE OBICEI!!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente