Rezultatula fost unul bun pentru ambele masini insa in realitate germanii au demonstrat ca in viata reala un accident frontal intre doua masini normale are consecinte mult mai grave decat anunta cele 5 stele EuroNCAP.
De vina pentru acest rezultat este diferenta de constructie a diferitelor masini, acestea avand in spatele spoileru-ului fata o bara de siguranta care de multe ori nu ajuta la disiparea energiei impactului. Problema aratata de ADAC este aceea ca atat Ford cat si Peugeot ofera masini de 5 stele la capitolul siguranta insa au montate aceste bare de siguranta la inaltimi diferite. Cand aceste doua componente cruciale ale rezistentei caroseriei nu se intersecteaza masina sufera mult mai mult in urma unui impact frontal.
In mod normal EuroNCAP testeaza toate masinile cu o bariera deformabila care imita masina lovita, bariera care are o inaltime a punctului de impact constanta. In acest caz trebuie sa ne intrebam ce se intampla cand un Range Rover de 2.7 tone la gol loveste o masina de clasa mica precum Ford Fiesta care are bara de impact mult prea jos plasata fata de punctul de impact al marelui SUV.