Ei bine domnilor RAR ramane un organism condus POLITIC de la centru si care nu a reusit nici macar in anul 2020 sa treaca printr-o restructuare.
RAR ramane o institutie care produce bani pentru ca se leaga de orice taxare inutila asupra fenomentului automobilistic. Adica romanii platesc la RAR taxe care nu exista in nici o tara din Europa si toata lumea se pare ca nu are nici o problema cu acestea.
De fapt fostul boss de la RAR George-Adrian Dincă iese din joc pe care-l conduce din anul 2013, perioada in care RAR a ramas o institutie aflata la nivelul anilor 90.
CE NU A FACUT George-Adrian Dincă in 7 ani de leadership?
-Nu a reusit sa opreasca inmatricularea masinilor cu volan pe dreapta in Romania!
-Nu a reusit sa controleze PE BUNE TOATE STATIILE DE IPT din Romania
-Nu a reusit sa FACA CONTROALE IN STRADA pentru a depista soferii cu masini care nu corespund tehnic
-Nu a reusit sa creasca imaginea companieie in fata soferilor ( adica romanii nu se mai duc la RAR cu frica pentru ca masinilor lor pot cadea RAR-UL!)
-Lipsa unei colaborari mai bune cu ISCTR si Politia Rutiera pentru a stopa masinile cu numere pe Bulgaria sau cele cu emisii reale foarte mari de noxe ( DPF Off!).
Cine vine acum la conducerea RAR trebuie sa tina cont de aceste probleme pe care presa specializata nu doreste sa le prezinte?!?!