Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

16 km de incompetenta la CNAIR! In 10 ani Guvernele Romaniei si baietii din CNAIR nu au facut nimic

Penibilii de la CNAIR insa si de la Ministerul Transporturilor au demonstrat ca pot realiza de la ZERO centrua de la Bacau in mai putin de 12 luni, insa in 10 ani nu au legat Sibiu-ul de Nadlac.

Este cel mai rusinor tronson al unei autostrazi din Europa pentru ca romanii nu sunt in stare sa cada de acord cu un constructor pentru a traversa un banal deal!

Evident este cea de-a doua rusine nationala dupa faimoasa CENTURA BUCURESTI care se afla la nivelul anilor 50 sau pe intelesul tutuor, la nivelul unei tari recent iesite din Cel de-al Doilea Razboi Mondial din 1945.

Insa pana atunci soferii din Romania nu pot uita cum o autostrada de la Sibiu pana la Nadlac este OPRITA pentru 16 km de un segment care nu a interesat pe nimeni!

VEZI CE ZIC SPECIALISTII:

Totul a plecat de la semnarea în 2013 a unui contract ce prevedea o săpătură imensă în dealurile de la Holdea, deși acordul de mediu solicita construirea unor tuneluri pentru mașini care să lase mediul natural intact.
Următoarea cărămidă a fost pusă de Ștefan Ioniță în 2017-2018, când a reziliat contractul în mod abuziv, tribunalul internațional confirmând în acest an că statul român trebuie să plătească constructorului daune financiare de peste 230 de milioane de lei.
Cu alte cuvinte, la aproape 10 ani de la lansarea proiectului, suntem departe de finalizarea sa și în același timp buni de plată. O altă veste proastă este că este tehnic imposibilă finalizarea autostrăzii până în 2023, astfel încât Comisia Europeană să considere acest coridor european de transport funcțional.
Drept urmare, cel mai probabil vom ajunge să dăm înapoi toți banii europeni atrași până în prezent pentru întreg proiectul Lugoj-Deva.
Incompetența, aroganța sau lipsa de viziune au blocat și vor bloca mulți ani în continuare dorința șoferilor de a circula doar pe autostradă între Sibiu și granița vestică de la Nădlac.

Fără studii de teren profesioniste, un proiect tehnic complet și un management de contract competent nu se va atinge acest deziderat.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente