Noile modele Dacia Logan 1.0 TCe GPL ECO-G 100 si Sandero 1.0 TCe ECO G100 au probleme cu instalatia din fabrica
In ultimul an foarte multi romani si-au cumparat cu banii jos ultima generatie de modele Dacia Logan si Dacia Sandero 2021.
Nimic rau in asa, insa foarte multi si-au cumparat gama Dacia Logan 1.0 TCe GPL ECO-G 100 care are GPL ASA ZIS DIN FABRICA care din pacate are mari probleme de functionare chiar si in primele sute de km.
Instalatia montata pe aceste masini este una LandiRenzo cu rezervor toroidal in locul rotii de rezerva, instalatie care din pacate nu prea face fata noului sistem ECU al motorizarii 1.0 TCe de 100 CP.
Evident aici trebuie spus ca Dacia NU MAI ARE IN PRODUCTIE motorul vechi 0.9 TCe de 90 CP, acesta fiind inlocuit de un motor NOU 1.0 TCe de 90 sau 100 CP care acum are filtru de particule si o electronica complet modificata pentru a face fata noilor norme Temp D.
Din pacate pentru Dacia instalatia LandiRenzo nu se ridica la nivelul asteptarilor, sfatul specialistilor este sa-ti cumperi masina fara gaz in varianta de 90 CP pentru ca apoi sa monteze GPL Tomasetto STAG cu injectoare individuale si reductor RC mult mai avansate decat cele oferite de Dacia in fabrica!
SUNA SI PRIMESTI CEA MAI BUNA OFERTA PENTRU MASINA TA AICI:
2 sau 3 ani garantie fara limita de km!
De Luni-Vineri interval 10-19.00
Problema e Știută din anul de care amintiți . Au cumpărat Multe ? De unde ,dacă la Ele ,pica Valva , Senzor ce e la Instalație și trebuia să aștepți să l aducă , neavând pe Stoc , deci așteptai pe Banii Tai . Multe ar veni la Flote Taxi , Agenți comerciali ,etc . DA de unde ,dacă Oamenii s au ,,Fript ,, . Modele care sunt MULTE in Circulație da și la Vânzare ,pe Site uri de Specialitate sunt Logan Ph 2 , care de la acelea sa Lămurit lumea cât și ce fel de OK sunt .
Pe ” site-urile de specialitate” sunt asa de multe fiindca au dat 5 lei pe ele si dupa 3-4 ani vor tot 5 lei…toti vor sa faca o afarece:))
Cine vă recompensează pentru scriitură? Am discutat cu mulți posesori de stepway eco-g 2022 și nimeni nu s-a plâns de instalația GPL.
Nu suntem si nu am fost platiti niciodata de catre Dacia……si facem presa de mai bine de doua decenii! Autolatest Romania este singura publicatie auto din Romania care arata adevarul asa cum este el!
Și la renault captur sunt probleme cu instalația gpl,mai exact cu rampa de injectoare
La fel am pățit și eu am aceași mașină ,dar la mine sa stricat și aerul condiționat,și mai noi turbina și am 80 mii km,este cea mai ieftină mașină după piața,noua,dar și cea mai proasta sa nu mai zic de cei de la Serus Dacia că sunt praf din toate punctele de vedere,și au niste preturi de te doare capul,la un schimb de ulei și filtre mă costat 1300 lei ,nu sunt zdraveni la cap oameni ăștia, într-un cuvânt nu merita baniiii
Puteti sa trimiteti la autolatest@gmail.com si foto cu facturile, cu problemele cu atitudinea celor de la Service Dacia sa aratam romanilor cum este realitatea!
Aiurea-n tramvai!!!
Am 0.9 tce cu Landi din fabrica , 3 ani, 40k KM, nici o problemă.
Detedtcu pasiune firma Renault și rețeaua de japcari numiți reprezentanțe dar troaca aia de motor funcționează perfect.
Al meu logan luat in 01.10.2022 , motor 1.0 eco g cu gpl s-a stricat senzorul de gpl la 6600 de km. L-am schimbat pe garantie, a venit repede, in 2 saptamani. Senzorul nou a tinut 27 de km si s-a stricat iar. Acum astept sa vedem cand primesc iar senzori ca este perioada sarbatorilor si probabil vor intarzia. Zici dacia si tragi apa…
În aproape doi ani de când lucrez la Dacia am schimbat doar senzori de presiune gpl, toți în garanție fără cost la proprietar.
Nu am avut nici o instalație picătă până acum
1.5 DCI TANC DE MOTOR 84.300 AN 2017 FĂRĂ EVENIMENTE NEPLĂCUTE
Logan mcw 1.2 16v,acte din Belgia, km 42000 neverificați. Montat gpl tomaseto, schimbat primul senzor la 80000 km,foloseam gaz Lukoil și la revizii găseau filtrele murdare,angajații spuneau să schimb gazul. L-am schimbat, filtre curate, senzorul a picat la 60000 km, patronul a zis că da filtrele sunt curate dar gazul de la Lukoil are mai mult sulf și ține senzorul mai mult!😂😂😉👍
Nu știu ce să zic de astea noi,
Captur DCI 110, 2016, 130kkm, nimic schimbat, totul merge ok, inclusiv tren rulare
dCI parca era diesel?!
Noi vorbim de GPL….
Sandero 3, 2022, gpl din fabtica, 20000km, impecabil pana avum. Logan 2, 2017, gpl fin fabtica, 95000km, impecabil. La ce masina nu pica nimic? Vecin de bloc, Golf 7, nou, 14000km cu turbina picata. Oare sa generalizam? Au gost cazuri de senzori, corect insa care este procentul fata de masinile vandute? 0,0000001%? Puteti scrie despre japca din reprezentante, despre faptul ca piesele la LandiRenzo sunt foarte scumpe pentru ca asa este, dar nu ca sunt proaste.
Consum intre 4,8 si 6,5 litri GPL/100 km., depinde cum mergi si cat de aglomerat e drumul. 4,8 pe autostrada fara clima, pana in 100 km/h, stand cu orele prin vama cu Grecia si ambuteiaje, cu clima pornita, am avut si 6,5 l/100 km. Repet consum GPL. Iar in Finlanda nu au statii GPL si dupa ce s-a terminat GPL am mers cu benzina și am avut consum de 4,3 l/100 km