Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul Hyundai Bayon facelift 2024-1.0 T-GDI 100 CP DCT7-Concurent direct Sandero Stepway

  1. Masina din acest test este una extrem de competitiva pentru ca vorbim de un crossover mordern cu motor turbo si transmisie automata cu 7 trepte.

Hyundai Bayon facelift 2024-1.0 T-GDI 100 CP DCT7, test drive, hyundai roadhill, consum, garda la sol, autolatest, consum bucuresti, test romania, Hyundai Bayon facelift 2024-1.0 T-GDI 100 CP DCT7

De ce Hyundai Bayon?

In primul rand trebuie spus ca Bayon este pentru Hyundai exact ceea ce a reprezentat in 2007 gama Ford Fusion comparata cu Fiesta, adica un crossover de clasa mica extrem de bun la capitolul pret-habitabilitate-valoare de revanzare.

Hyundai Bayon facelift 2024-1.0 T-GDI 100 CP DCT7, test drive, hyundai roadhill, consum, garda la sol, autolatest, consum bucuresti, test romania, Hyundai Bayon facelift 2024-1.0 T-GDI 100 CP DCT7

Inca din primele momente la bordul lui Bayon spunem ca masina este gandita sa fie extrem de incapatoare, spatiul in fata si volumul portbagajului sunt criterii pentru care o familie tanara are mari sanse sa se indragosteasca de aceasta masina.

Hyundai Bayon facelift 2024-1.0 T-GDI 100 CP DCT7, test drive, hyundai roadhill, consum, garda la sol, autolatest, consum bucuresti, test romania, Hyundai Bayon facelift 2024-1.0 T-GDI 100 CP DCT7

La interior vedem de asemenea si ca plansa de bord este identica cu cea de la i20, pentru ca vorbim de o masina in mare parte identica.

Pe autostrada, masina ofera un comportament neutru, optim pentru un sofer care nu vrea surprize, insa pe drumurile virajate nu trebuie sa uitam ca vorbim de un crossover cu o greutate la gol destul de mica.

Hyundai Bayon facelift 2024-1.0 T-GDI 100 CP DCT7, test drive, hyundai roadhill, consum, garda la sol, autolatest, consum bucuresti, test romania, Hyundai Bayon facelift 2024-1.0 T-GDI 100 CP DCT7

Autolatest Romania recomanda achizitia de masini Hyundai de la dealerul ROADHILL!

 

PRO

Imagine de marca

5 ani garantie fara limita de km

Cel mai ieftin crossover MHEV de pe piata

Exista si versiunea 1.2 MPI de 84 CP

Dotari de top la nivelul Led Line

Motor T-GDI plus MHEV de 100 CP si 200 de Nm

Cutie 7-DCT cu functia Sailing

Valoare mare de revanzare

 

CONTRA

Lipsa motorizare 1.4 MPI AT6 montata pe Bayron pe alte piete

Calitatea materialelor entry-level

Pret in crestere

Hyundai Bayon facelift 2024-1.0 T-GDI 100 CP DCT7, test drive, hyundai roadhill, consum, garda la sol, autolatest, consum bucuresti, test romania, Hyundai Bayon facelift 2024-1.0 T-GDI 100 CP DCT7

FISA TEHNICA

Capacitate cilindrica (cmc) 998

Cutie de viteze/ Nr. rapoarte 7DCT

Putere (CP/ rpm) 100/ 6.000

Cuplu maxim (Nm/ rpm) 200/ 2.000-2.500

Combustibil benzina

Acceleratie 0-100 km/ h (s) 11,3

Viteza maxima (km/ h) 180

Capacitate rezervor (litri) 40

Dimensiuni L/ l/ h (cm) 418/ 177.5/ 150

Anvelope optionale 195/ 55 R16

Consum oficial WLTP (litri/ 100 km)/ CO2 (g/ km) faza medie 5,3/ 119

Nivel poluare EURO 6E

Hyundai Bayon facelift 2024-1.0 T-GDI 100 CP DCT7, test drive, hyundai roadhill, consum, garda la sol, autolatest, consum bucuresti, test romania, Hyundai Bayon facelift 2024-1.0 T-GDI 100 CP DCT7

 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente