- Masina din acest test este una extrem de competitiva pentru ca vorbim de un crossover mordern cu motor turbo si transmisie automata cu 7 trepte.
De ce Hyundai Bayon?
In primul rand trebuie spus ca Bayon este pentru Hyundai exact ceea ce a reprezentat in 2007 gama Ford Fusion comparata cu Fiesta, adica un crossover de clasa mica extrem de bun la capitolul pret-habitabilitate-valoare de revanzare.
Inca din primele momente la bordul lui Bayon spunem ca masina este gandita sa fie extrem de incapatoare, spatiul in fata si volumul portbagajului sunt criterii pentru care o familie tanara are mari sanse sa se indragosteasca de aceasta masina.
La interior vedem de asemenea si ca plansa de bord este identica cu cea de la i20, pentru ca vorbim de o masina in mare parte identica.
Pe autostrada, masina ofera un comportament neutru, optim pentru un sofer care nu vrea surprize, insa pe drumurile virajate nu trebuie sa uitam ca vorbim de un crossover cu o greutate la gol destul de mica.
Autolatest Romania recomanda achizitia de masini Hyundai de la dealerul ROADHILL!
PRO
Imagine de marca
5 ani garantie fara limita de km
Cel mai ieftin crossover MHEV de pe piata
Exista si versiunea 1.2 MPI de 84 CP
Dotari de top la nivelul Led Line
Motor T-GDI plus MHEV de 100 CP si 200 de Nm
Cutie 7-DCT cu functia Sailing
Valoare mare de revanzare
CONTRA
Lipsa motorizare 1.4 MPI AT6 montata pe Bayron pe alte piete
Calitatea materialelor entry-level
Pret in crestere
FISA TEHNICA
Capacitate cilindrica (cmc) 998
Cutie de viteze/ Nr. rapoarte 7DCT
Putere (CP/ rpm) 100/ 6.000
Cuplu maxim (Nm/ rpm) 200/ 2.000-2.500
Combustibil benzina
Acceleratie 0-100 km/ h (s) 11,3
Viteza maxima (km/ h) 180
Capacitate rezervor (litri) 40
Dimensiuni L/ l/ h (cm) 418/ 177.5/ 150
Anvelope optionale 195/ 55 R16
Consum oficial WLTP (litri/ 100 km)/ CO2 (g/ km) faza medie 5,3/ 119
Nivel poluare EURO 6E