Noua masina urmeaza sa apara pe piata incepand cu prima parte a anului viitor.
Insa pana atunci am testat toate cele trei versiuni bazate pe noua platforma tehica CMF-B care este in mare parte identica cu cea de la Renault si Nissan in claseele mici.
Cel mai bun Sandero ramane Stepway pentru ca are o garda la sol mai mare, o suspensie mult mai eleganta in utilizare si de ce nu o valoare de revanzare mult mai mare in timp.
Sandero simplu ramane doar o masina de oras care merita sa fie achizitionta chiar si intr-o varianta de baza.
Insa vedeta programului este fara doar si poate noua Dacia Logan III 2021 masina care este de acum cu +37 mm mai lunga, care are un ampatament mai mare cu +14 mm fata de predecesorul sau.
Chiar si distanta dintre bancheta spate si spatarele scaunelor este de acum mai mare cu 42 mm fata de modelul mai vechi care oricum avea unul dintre cele mai spatioase interioare din segment.
Noul Logan are de asemenea un portbagaj mai mare cu pana la 18 litri fata de vechiul model, acum acesta depasind capacitatea de 527 litri.