Vedeta standului Lancia este evident modelul premium Lancia Thema 2011 care vine sa ofere romanilor o caroserie foarte mare, un comfort demn de limuzinele din clasa de lux si motorizari diesel VM Motori de trei litri.
Fanii motoarelor diesel din acest segment trebuie sa stie ca noul motor are 240 de CP si 550 Nm, fiind cuplat la o transmisie automata 5G-Tronic de origine Mercedes Benz.
Tot de la Mercedes este si platforma tehnica care este imprumutata de la generatia precedenta Clasa E.
Cireasa de pe tort este motorul 100% Chrysler pe nume Pentastar care are o cilindree de 3.6 litri si ofera o putere maxima de 286 CP.
Acest motor este cuplat exclusiv la o transmisie automata semnata de germanii de la ZF.
In Romania pretul masinii nu a fost anuntat insa oficialii Autoitalia promit un produs extrem de competitiv financiar in comparatie cu ceea ce ofera concurenta din Germania.
Acest lucru se traduce in realitate la un pret de achizitie in medie cu 25% mai mic decat cel al unui Audi sau BMW, iar nivelul de echipare standard este mult mai bogat decat la germani.