Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Emisiunea Autolatest: Test Drive cu Renault Espace III 2.2 dCI 150 CP

Actuala generatie se diferentiaza de concurenta printr-un stil extravagant si o habitabilitate de inalta clasa. 

Modelul din teste este Espace 2.2 dCI in echiparea Privilege. Puterea maxima a motorului diesel de 2.2 litri este de 150 CP, iar cutia de viteze manuala cu 6 rapoarte. 

In prezent acest motor a fost inlocuit cu unul de doi litri dCI de utlima generatie intalnit si pe noua Laguna III. 

Spatiu Interior

La acest capitol toate bune si frumoase, respectiv fiecare pasager sta foarte comfortabil pe scaunul sau independent fara sa fie jenat cumva de plansa de bord sau de cine stie ce componenta a fetelor de usi sau chiar a scunelor din fata. 

Spatiul pentru cei 7 pasageri a fost foarte bine gandit, Espace demonstrand inca o data ca aceasta masina a fost conceputa din interior spre exterior. Volumul portbagajului este suficient cu toate cele 7 locuri, insa devine cu adevarat camionesc cand se scot cinci scaune.

Peste trei m3. Cei care doresc si mai mult spatiu pot opta pentru Grand Espace.

Motor

Sub capota modelului testat a tras fara probleme un dCI de 2.2 litri care dezvolta o putere maxima de 150 CP. Acest motor a fost scos din paleta de motorizari pentru Romania, acesta fiind inlocuit cu un agregat de doi litri mult mai rafinat in orice plaja de turatie. 

Chiar si asa, acest vechi 2.2 dCI a demonstrat ca este capabil sa traga fara probleme un Espace de doua tone, totul cu un consum de motorina exagerat de mic. Astfel, in mediul urban Espace-ul nostru a reusit sa consume aproximativ 10 litri, iar in mediu extra-urban in medie 6 litri. 

Transmsia manuala cu 6 trepte si-a facut datoria cu brio, chiar si in cazul unei utilizari intense prin Bucurestiul nostru extrem de aglomerat. 

PRO

Designul exterior aduce mult cu prima generatie Espace din 1984. Motorul dCI s-a comportat exempar chiar daca gabaritul masinii a depasit uneori peste 2.5 tone. Linia plansei de bord este futurista si bine integrata cu target-ul marcii in acest segment. 

CONTRA

Pretul de achizitie care devine prohibitativ pentru multi familisti romani. Era de preferat sa testam modelul echipat cu motorul mai nou de 2.0 litri dCI.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente