Numele sau este Volkswagen T-Roc 2018 si nu este nimic altceva decat un VW Polo de generatie noua cu o garda la sol mai mare, rezultatul fiind un crossover de clasa mica.
In realitate VW trebuie sa ofere acest model cu un pret de achizitie care incepe de la 14.000 euro intr-o versiune de baza pentru a concura un Renault Captur sau un Peugeot 2008, insa VW ofera cu 15.000 de euro doar un Golf.
Clasa crossover sau SUV este mult mai scumpa la VW, deci noul model urmeaza sa fie comercializat din start cu un pret de pornite incepand cu 22.000 euro pentru ca daca era mai scump intra in teritoriul lui Tiguan de generatie noua.
Daca VW vine noul T-Roc cu peste 20.000 de euro intr-o versiune de baza, atunci masina aceasta va avea sanse mici de reusita in segmentul sau pentru ca acolo vedem modele precum Renault Kadjar, Nissan Qashqai sau chiar si gama Koloes intr-o versiune de baza.
Concurenta vine si de la fratiorii de la Skoda care au deja in oferta noul Kodiaq care din pacate are un pret de achizitie la nivelul lui Tiguan, adica chiar mai scump si decat un VW Touareg in versiunea de baza.
Zilele modelului Volkswagen T-Roc 2018 urmeaza sa fie grele la inceput, insa o versiune de baza cu AC manual, tapiterie textila, geamuri electrice doar fata si tractiune de baza cu o transmisie manuala ar putea sa fie de fapt cel mai ieftin T-Roc.
Motorul de baza este de asemenea unul extrem de mic, un 3 in linie turbo de 999 cmc care dezvolta o putere maxima de 115 CP, putere clar insuficienta pentru o masina cu o greutate la gol de peste 1.4 tone.
Daca punem tractiunea 4Motion, motorul 2.0 TDI 190 CP sau cutia DSG atunci pretul de achizitie ajunge lejer in zona de 35.000-40,000 euro unde poti fara probleme sa-ti cumperi un model precum BMW sau Mercedes cu transmsie integrala.