Numele CR-Z are o semnificatie deosebita pentru constructorul japonez datorita modelelor predecesoare. Acest nou si captivant coupe isi propune sa modifice perceptia curenta in ceea ce priveste masinile hibrid, fiind echipata cu un sasiu special conceput pentru placerea de a conduce si un motor ce raspunde foarte rapid la comenzile soferului, asistat de un sistem paralel hibrid IMA.
Versiunea europeana a CR-Z va debuta la cea de-a 80-a editie a Salonului Auto de la Geneva, in martie 2010. -Prima masina hibrid din lume cu transmisie manuala cu 6 trepte -Sistem unic de condus cu 3 posibilitati, raspuns al acceleratiei si asistenta IMA pentru nevoile soferului
-Motor i-VTEC de 1,5 litri cuplat la sistemul paralel hibrid IMA Honda cu emisii CO2 de 117 g/km si economie de combustibil de 5,0 l/100km -Forma coupe 2+2 , total noua, design sportiv, aerodinamic -Ecartament lat, ampatament scurt pentru o manevrare mai agila si mai usoara -Masinile de pe piata europeana vor fi echipate cu un sistem flexibil de locuri 2+2
Date tehnice Honda CR-Z
Designul exterior al CR-Z se bazeaza pe un concept prismatic continuu, cu o linie joasa a capotei si un interior incapator, conferind vehiculului o imagine atletica, indrazneata.