In ciuda jocurilor politice de la Bucuresti Capitala Romaniei ramane in urma celor precum Budapesta, Sofia sau Viena care au trecut de mult al modernizarea transportului public.
La noi conducerera defectuoasa STB a cumparat autobuze diesel Euro 2 care nu se ridica la nivelul unei Capitale europene. Si asta in ciuda faptului ca Bucurestiul are cea mai vasta retea de tramvaie din Europa, chiar inainte multor orase precum Berlin, Paris sau Viena!
Vedem acum cum alte orase din Romania au inceput sa-si cumpere tramvaie romanesti Astra Imperio construite la Arad in ciuda unor interese meschine ale altor companii din Turcia sau chiar si Cehia.
In imagini vedem cum arata noile tramvaie Imperio la Oradea care au intrat in aceste zile in uz, tramvaie romanesti construite sub egida celor de la Siemens Germania. Singura diferenta este ca sunt Made in Romania si au caracteristici optime pentru orasele de la noi.
Felicitari primarilor care au cumparat tramvaie romanesti moderne care vin sa inlocuiasca autobuzele diesel poluante din marile orase ale Romaniei.
Din pacate ultimele trei administratii PSD la Bucuresti nu au fost capabile nici marcar sa intretina reteaua RATB de tramvaie pentru a creste gradul de comfort si a creste numarul de pasageri cu ZERO EMISII de noxe!
Mai mult decat atat la Oradea vechile tramvaie comuniste Tatra au devenit deja muzeu in depou, in timp ce la Bucuresti in august 2020 acestea inca circula la STB zi de zi!
Bucuresti 2020 STB tramvai inca in utilizare…produs in 1970!
Sursa Foto: Asociatia Prietenii Tramvaiului Oradea
Buna ziua! In calitate de autor al pozelor cu tramvaiele Astra Imperio 301 si Tatra T4D 16 va rog sa mentionati sursa fotografiilor (Asociatia Prietenii Tramvaiului Oradea). Multumesc!
Am pus si sursa mentionata!
Imaginile au fost preluate de pe Google.
Multumim