Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Sfatul mecanicilor-Nu cumparati masini BMW echipate cu motorul diesel 2.0 sau N47 D

Un exemplu clasic este cel prezentat de VW cu motoarele 1.2 TSI si 1.4 TSI care au grave probleme cu distributiea, insa exemplul de astazi este de fapt un brand premium, respectiv BMW.

Toata lumea iubeste marca BMW insa cand conduci un model 520d si motorul se opreste in timpul mersului avem o problema.

Ea se numeste bmw PuMA 43863106 si reprezinta de fapt marea greseala tehnologica a celor de la BMW din ultimele decenii. Spunem greseala pentru ca in ciuda faptului ca marca se numeste BMW ( Fabrica de Motoare din Bavaria) motorul de fata N47 are o greseala in constructie.

Mai mult decat atat BMW stia de eventuala problema cu patina intinzatoare a lantului de distributie si totusi a conceput motorul sa fie echipat cu aceasta distributie in parte dintre motor si cutia de viteze, adica imposibil de accesat in afara de scoaterea completa a motorului din masina.

Acest lucru inseamna costuri suplimentare cu scoaterea motorului.

Pentru fanii masinilor BMW trebuie sa spunem ca motorul de doi litri a fost reusit pe modelele BMW E46 in versiunile de putere 136 si 150 CP.

De ce sa nu cumparam o masina BMW 320d,318d,118d,120d,518d,520d,323d,525d,316d?


-Motorul N47 are probleme cu distributia ( se rupe o patina si lantul sare moment cand motorul se sparge).

-Lantul de rupe dupa ce masina iese din garantia de  2 ani fara limita de km

-Lantul este pozitionat intre motor si cutie de viteze ( extra costuri pentru reparatie pentru ca se scoate motorul din masina).

-BMW nu plateste reparatia pentru distributia rupta.

-Pericol de accident daca se rupe distributie in mers ( se pierde servodirectia si servofrana).

-Costurile de reparatie sunt de aproximativ 2.000-3.000 euro in Romania.

Masinile care sunt echipate cu acest motor sunt urmatoarele: BMW Serie 1: E81, E82, E87, E88, F20, F21, BMW Serie 2: F22, F23, BMW Serie 3: E90, E91, E92, E93, F30, F31, F34, BMW Serie 5: E60, E61, F10, F11, F07, BMW X3: E83, F25, BMW X1: E84

Ce alte piese sunt necesare cand se rupe distrubutia la un motor BMW N47;

13 52 8 572 504 , 13 52 7 797 906 ,11 31 8 572 503 ,13 52 8 573 158 ,13 52 8 573 159 ,11 31 8 576 201.

Sfatul mecanicilor este sa nu cumparati masinile cu aceste motoare daca nu au o evidenta a mentenantei intr-un service autorizat, si daca distributia nu a fost inlocuita de catre BMW.

Tot ei ne recomanda sa ascultam motorul si daca exista un zgomot de lant sa fim foarte atenti cand achizitionam aceasta masina pentru ca sunt probleme cu distributia.

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

    • Salut ce părere aveți de x3 SE 2.l 2008 se enumera printre acele modele care le ați enumeratadica care au problema cu distribuția din cauza ruperi patinele?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente