Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Saracii nu mai au acces la masini diesel! Acesta devine un motor al celor bogati

In timp ce un sofer cu un buget mic nu mai poate sa-si cumpere o masina diesel, clientul bogat are o paleta foarte mare de motoare diesel.

De exemplu motoarele diesel cu 6 cilindri de la BMW si Mercedes corespund celor mai stringente norme de poluare si vor avea si normal Euro7 fara prea multe discutii.

BMW spune oficial ca nu renunta nici macar la motorul mic B47 de doi litri care inca se vinde intr-un numar foarte mare in Europa in ciuda electrificarii parcului auto.

Singurii perdanti sunt soferii care nu-si permit sa dea peste 40.000 euro pe o masina noua diesel de 250 CP, motor care este mult mai economic decat orice propulsor pe benzina de ultima generatie.

SARACII NU MAI AU ACCES LA MASINI DIESEL!

In realitate noile norme si trendul de downsizing din Europa a dus la disparitia motorului diesel pentru cei cu buget mic.

Daca vrei un diesel de 350 CP la BMW poti fara probleme sa-ti cumperi un M340d, iar Mercedes ofera fara discutii un E400d cu 6 cilindri pentru toti clientii sai care pot sa platesca peste 60.000 euro.

Singura solutie pentru nevoiasi este sa-si cumpere aceste masini SH cu o vechime de 4-5 ani cand pretul de vanzare ajunge la jumatate.

In Romania Dacia a pierdut zeci de mii de clienti pentru ca nu mai ofera de doi ani un motor diesel pe gama Logan si Sandero, masini ieftine pentru mase.

Singura solutie este un Duster de 19.000 euro care din pacate nu poate concura cu un Logan de 9.000 euro din partea inferiora a ofertei celor de la Dacia.

In final putem spune ca principalul vinovat pentru disparitia motoarelor diesel ieftine sunt cei de la VW care pornit scandalul DieselGate din 2015, moment in care diesel-ul a fost fortat sa iasa din productia pentru mase!

CE MOTOARE DIESEL AU DISPARUT IN ULTIMII ANI DIN MOMENTUL DIESELGATE 2015?

1.1 CRDI Kia Hyundai

1.4 CRDI Kia Hyundai

2.0 CRDI Kia Hyundai

1.2 TDI VW, Skoda, Seat, Audi

1.4 TDI VW Skoda Seat Audi

2.0 BiTDI VW, Skoda, Audi

3.0 V6 TDI VW, Audi, Porsche

1.3 Multijet Fiat, Opel, Suzuki

2.0 Multijet  Fiat, Afla Romeo, Suzuki

1.5 dCI Dacia Logan si Sandero

1.6 dCI Renault si Mercedes

1.7 dCI Renault si Mercedes

1.8 D  Mitsubishi

1.6 HDI Mitsubishi

3.2 D  Mitsubishi

3.0 D-4D Toyota

2.0 D-4D Toyota

1.4 HDI TDCI Peugeot, Citroen, Ford

2.0 HDI  TDCI Peugeot, Citroen, Ford

2.2 HDI TDCI Peugeto, Ford, Citroen

3.0 HDI TDCI Peugeot, Citroen, Land Rover

1.8 D Mazda

1.5 D Mazda

2.0D Subaru

In prezent doar Peugeot, Opel si Citroen inca mai ofera un diesel de cilindree mica pentru cei cu venituri medii, respectiv motorizare 1.5 BlueHDI de 110 sau 130 CP.

Renault a revenit cu 1.5 BlueDCI pe actuala generatie Clio dupa ce acest motor a fost scos din productie si vanzarile lui Clio au scazut cu 80%!

Marele Grup VAG ofera in 2021 doar un motor 2.0 TDI de 115, 150 sau 190 de CP pe modele cu preturi de peste 28.000 euro, cifra extrem de mare pentru un diesel de 115 CP in 2021!

Din pacate motoarele diesel mici 1.2 sau 1.4 TDI au disparut din gama pentru ca erau prea economice pentru “muritorul de rand!”.

De fapt, acum in 2021 pentru 15.000 euro poti sa-ti cumperi un motor pe benzina de generatie noua cu 90 CP si 3 cilindri care are un consum real intr-un oras precum Bucurestiul de 10 litri, sau o electrica gen Dacia Spring de 44 CP care are termen de livrare 12 luni si poate parcurge cu o singura alimentare 200 de km!

s

 

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente