Se pare ca actuala guvernare nu a inteles ca o tara ca sa existe economic in urmatorii 30 de ani trebuie sa primeasca cat mai multi fabricanti de autonobile si de acumulatori.
In Romania Ford produce putine masini pentru ca uzina de la Craiova este rupta de restul Europeni la capitolul infrastructura, iar uzina Dacia a fost vanduta de Renault chinezilor pentru a produce masini cu motoare termice.

In Ungaria deja se construiesc patru uzine de acumulatori care urmeaza sa constituie grosul econimic al tarii dupa anul 2035 cand in UE nu se vor mai putea vinde decat masini electrice.
Romania, tara cu cele mai multe resurse de gaz ( element crucial pentru o uzina de baterii auto) din aceasta parte a Europei cu cele mai mici salarii din UE nu reueseste nici macar sa pastreze productia de baterii pentru viitorul Ford Puma de Craiova.

Guvernantii tarii sunt complet depasiti de cei din Europa Centrala si de Vest care au inteles ca viitorul economic al unei tari din UE nu se poate baza doar pe IT si agricultura, ci pe viitoarea industrie auto de masini electrice.
CE TREBUIE SA FACA ACUM ROMANIA?
Pentru a recupera miliardele de euro investitii pierdute in fara Ungariei, Germaniei sau a Cehiei, Romania trebuie sa construiasca de la ZERO in zona Transilvaniei un o platforma industriala care sa ofere TEREN GRATIS celor care vor sa investeasca in viitoarea industrie auto EV.

Acest parc industrial trebuie sa fie amplasat imediat langa Autostrada A1 zona Deva sau Sebes pentru ca investitorii sa fie foarte aproape atat de A1 cat si de viitoarea cale ferata de mare viteza Arad-Sibiu care se construieste in prezent in Romania pe fonduri europene.
Adica, CFR sa ofere posibilitarea de conectare la cailor ferate de zona industriala GRATIS pentru fiecare investitor.

Statul roman trebuie sa construiasca acest parc industrial de la ZERO cu GAZE si curent pe fiecare lot unde sa vina investitorii, cu mentiunea ca daca investitia depaseste 1 miliard de euro pretul gazelor sa fie negociat de statul roman in afara cerintelor UE, adica sa ofere un gaz romanesc ieftin celor care vor sa faca o fabrica noua.
Evident, ca aceasta reducere data celor care vor sa investeasca in Romania trebuie sa fie transparenta pentru ca produsele lor sa nu fie interzise in UE.

Si in final, trebuie spus ca aceasta zona industriala trebuie sa corespunda celor mai aprige norme ecologice de reciclare a apelor industriale, o parte din acest parc logistic putand sa primeasca din partea statului si o mini centrala fotovoltaica care sa ofere energie ieftina celor care vor sa investeasca in Romania.

Plus ca Romania poate garanta investitorilor ca urmeaza sa redeschida minele de grafit din Romania care sunt cruciale pentru industria auto.

















